אופל אינסיגניה – מתיחת פנים
בימים אלה מתחיל שיווקה של אופל אינסיגניה המחודשת, כאשר היא תוצע ברמת אבזור גבוהה מבעבר ובמחיר נמוך יותר. לחלק חשוב מהשינוי אחראי מנוע ה-1.6 ליטר 170 כ"ס החדש, שיהיה חסכוני ונקי ממנוע ה-2.0 ליטר אותו הוא מחליף בשוק המקומי. השקת האינסגניה היא צעד ראשון בתנופת חידושים שמתכננת אופל ישראל, ביניהם גם תחילת השיווק הצפוי של אופל קסקדה.
 
כאמור, המשפחתית הגדולה של אופל קיבלה את מנוע ה-1.6 החדש של אופל, עליו סיפרנו לאחרונה ואשר פגשנו כבר באסטרה. מנוע ה-1.6 ליטר (הזרקה ישירה) המוגדש מכונה 'SIDI', ויחליף את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו 220 כ"ס המוכר. ההבדל בביצועים מוחשי, והזינוק למאה אמור להיות איטי יותר ב-2.1 שניות (9.9 לעומת 7.8). אך מאידך, צריכת הדלק עדיפה משמעותית ומשפרת את מיקום המכונית החדשה בדירוג הירוק (קבוצה 8 לעומת 14). הדירוג החדש אפשר ליבואן להוריד את המחיר ל-172,000 שקלים עבור גרסת הבסיס (182,000 שקלים בעבר), ובמקביל לשפר את רמת האבזור. גרסת ה-5 דלתות תוצע במחיר של 175,000 שקלים.
 
 
אופל אינסיגניה המחודשת יוצאת לדרך
צילום: מנהל 
אופל אינסיגניה. זולה מבעבר
 
חלק מהותי מהשינוי ברמת האבזור נעשה בסביבת הנהג. זו כוללת כמתבקש בימים אלה מערכת מולטימדיה עם צג מגע גדול (8 אינץ') ונאה, שנשלטת גם מההגה. גם המחוונים שונו וזכו לתוספת צג צבעוני מודרני (בגודל 4 אינץ'). בנוסף, מערכת המולטימדיה תקבל תוך מספר חודשים את מערך ה'מירור לינק', שיוכל לשקף את הטלפון החכם של המשתמש (אך עדיין לא ברור בדיוק באיזו מידה) ותקבל דרך ה"אופל אפסטור" עד ל-60 פונקציות חדשות. את החבילה משלימים כמובן דיבורית בלוטות', חישוקים קלים בגודל 17 אינץ', אנטנה דקורטיבית (זנב כריש) וגם מושב נהג חצי חשמלי ובקרת אקלים. גרסת הסטיישן – ספורט טורר – תוצג ברמת אבזור דומה ותעלה 185,000 שקלים.
 
גרסת ה'קוסמו' היקרה יותר (5 דלתות שתעלה 190,000 שקלים) תוסיף חישוקים בגודל 18 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, כיוון חשמלי למושב הנהג עם זיכרונות וריפוד משולב עור. בנוסף, תוצע רמת אבזור המכונה 'OPC ליין', שתעטה איפור ספורטיבי יותר ותעלה 202,000 שקלים. זו תכלול חישוקים בגודל 19 אינץ', מושבים ספורטיביים עם כיוון חשמלי, תפעול הילוכים מגלגל ההגה ואת מערך ה'פלקס-רייד' ששולט באופי המתלים, ההגה, התיבה והבלמים.
 
אופל אינסיגניה המחודשת יוצאת לדרך
צילום: מנהל
גם גרסת הסטיישן תימכר עם המנוע החדש
 
ה-OPC ליין תוצע גם עם מנוע גדול יותר בנפח 2.0 ליטר (250 כ"ס) והנעה כפולה (ואבזור נוסף כמו ריפוד עור מלא למושבים, אוורור מושבים, פנסי קסנון) ב-280,000 שקלים. בהמשך יגיעו גם גרסאות הדיזל עם מנוע ה-2.0 ליטר 163 כ"ס אשר יופנו בעיקר לתחום המוניות.
 
עד כה נעו מכירות האינסיגניה בממוצע שנתי של 400 יחידות לשנה, ואולם באופל ישראל מאמינים שיכולו להכפיל (ואולי אף יותר) את הקצב בזכות הגרסאות החדשות. זאת למרות העובדה שתחום המשפחתיות הגדולות נמצא בדעיכה בשנים האחרונות.