שברולט קורבט ZO6
תערוכת הרכב בדטרויט תיפתח את שעריה בחודש הבא ושברולט כבר מחממת מנועים לקראת הצגתן של ארבע מכוניות ביצועים במגרשה הביתי. החשובה והמעניינת ביותר (והיחידה שעדיין לא נחשפה במלואה) תהיה הקורבט ZO6 החדשה. לצידה יופיעו גם הקורבט סטינגריי קונברטיבל, SS סדאן וקאמארו Z/28.
 
 
שברולט טוענת כי גרסת ה-ZO6 בדור השביעי של הקורבט, תהיה הממוקדת ביותר למסלול בהיסטוריה של הדגם. היא תעשה זאת בעזרת שינויים ושיפורים ביחידת הכוח, השלדה והמאפיינים האווירודינאמיים, בהשוואה לסטינגריי הרגילה. אם נשפוט על פי העבר, ניווכח שה-ZO6 הקודמת הפיקה מעל 500 כ"ס (ממנוע ה-V8 ,LS7 בנפח 7.0 ליטר), שקלה פחות מהגרסה הרגילה בזכות שימוש באלומיניום וסיבי פחמן, הציעה מתלים מוקשחים לצד בלמים מוגדלים ומערכות קירור משופרות. כך שיש למה לחכות גם בדור החדש. הייצור, בכל אופן, יתחיל רק בסוף שנת 2014.
 
לאחר שכבר ערכה הופעת בכורה לקורבט סטינגריי הפתוחה בתערוכת ז'נבה האחרונה, לעיניי הקהל האירופאי, שברולט תציג את הגרסה נטולת הגג גם בדטרויט. כפי שכבר סיפרנו לכם, היא מציעה נתונים דומים מאוד לאלו של אחותה הסגורה, אך בניגוד אליה תאפשר לשיערכם להתנוסס ברוח.
 
שברולט רוצה לעשות שרירים בדטרויט
צילום: מנהל 
קורבט סטינגריי קונברטיבל
 
המכונית השלישית שתופיע בדטרויט, היא ה-SS סדאן, ששיווקה בארה"ב החל לאחרונה. היא מבוססת על פלטפורמה גלובאלית של ג'נרל מוטורס, המשותפת גם לקאמארו ולהולדן קומודור (וגם לשברולט קפריס, שנמכרת רק לכוחות הביטחון האמריקניים). היא מציעה הנעה אחורית ומנוע V8 בנפח 6.2 ליטר, המפיק 415 כ"ס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה ומאיץ את ה-SS ל-97 קמ"ש (60 מייל) ב-5 שניות. הפעם הקודמת ששברולט הציעה מכונית סדאן עם הנעה אחורית ומנוע V8 (למעט הקפריס החדשה שאינה מוצעת לציבור הרחב, כאמור), הייתה בדור הרביעי של הקפריס בתחילת שנות ה-90'.
 
שברולט רוצה לעשות שרירים בדטרויט
צילום: מנהל 
שברולט קפריס רק לכוחות הביטחון
 
בנוסף, תוצג לראווה הקאמארו הסדרתית המהירה אי-פעם – ה-Z/28. רק לפני כחודשיים דיווחנו לכם על זמן ההקפה הנהדר שהיא קבעה במסלול הנורבורגרינג שבגרמניה, אשר עמד על 7:37.40 דקות. שיווק הקאמארו Z/28 יחל בארה"ב ברבעון השני של שנת 2014.