רז והלל (צילום: רמי גלבוע)
כשיצאו רז והלל, מצוות פוינטר, לראלי יוון הם הכריזו כי הם מכוונים גבוה – לזכות באליפות הליגה. ואתמול, למרות התחלה מהוססת, הם עומדו במשימה. אחרי 24 שעות (ועוד קצת) של מרוץ, הם קטפו את המקום השני והעפילו למקום הראשון בליגה, ובכך הוכתרו לאלופי הבלקן.
אבל ההתחלה, אתמול בצהריים, הייתה כאמור קצת פחות מבטיחה – כמה עשרות קילומטרים בלבד אחרי הזינוק, החליק רז על כביש אספלט חלקלק, פגע בסלע והצוות מצא עצמו על הגג. אלא שאז הגיע מתחרה יווני (בקרב צמוד עם רז והלל על התואר אלוף הליגה), ובספורטיביות למופת עצר (תוך שהוא נעקף על ידי צוותים אחרים) ועזר להם להפוך את הרכב בחזרה על הגלגלים. "באתי לכאן כדי להתחרות" הסביר אחר כך, "אם הם יצאו מהמרוץ כל כך מוקדם, לא יהיה במי להתחרות".
אלופים ישראלים בראלי הבלקן
צילום: מנהל
צוות ד.נ כל גדר / גתוס. הגיע למקום השישי
רז והלל אומנם לא הצליחו לחזור למקום הראשון – בו התמקם בבטחה צוות בולגרי במרצדס אימתנית – אבל תוך מאבק צמוד בצוות היווני, בתנאי השטח החלקלקים ובמזג האוויר הגשום והערפילי, הצליחו לשמור על המקום השני בסיום – וכאמור, לזכות בתואר אלופי הליגה.
הצוותים הישראליים האחרים לא נהנו מהצלחה דומה – צוות גתוס כל גדר, עם שי שמעוני ומיקי יוחאי, סבל מבעיות מכאניות שהאטו אותו מאוד, והוא סיים את המרוץ במקום השישי. צוות עופר אבניר, בקאן אם קומנדר, נכנע לקור ולגשם, בשילוב תקלה טכנית שעיכבה אותם זמן רב, והוציאה אותם למעשה מתמונת התחרות.