סאנגיונג רקסטון
מי שעבר לאחרונה ברחוב המסגר אולי שם לב לכך שאולם התצוגה הוותיק של סאנגיונג נסגר. ואולם אל דאגה, סאנגיונג ישראל החליטה להעביר את כל הפעילות הניהולית מהבניין ואולם התצוגה הוותיקים (ששירתו בעבר גם את דייהטסו) ולרכזם בבניין החדש יותר שמשרת את קיה בישראל. מעבר לכך, סאנגיונג ישראל עתידה לחנוך בטווח של חודשים ספורים אולם תצוגה חדש בסביבת רחוב המסגר (כנראה ברחוב ריבל).

עוד לפני כן צפוי המותג הקוריאני הקטן להמשיך ולהרחיב את מבחר הדגמים המקומי עם חזרתו של סאנגיונג רקסטון המחודש. כמו יתר הדגמים של היצרן הקוריאני בארץ, גם הרקסטון יקבל את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-דיזל החדש שפגשנו בקוראנדו (155 כ"ס) במקום מנוע ה-2.7 ליטר הוותיק. המנוע החדש ישודך גם כאן לתיבה אוטומטית עם חמישה הילוכים. למרות ירידה קלה בהספק, ביצועי הרכב השתפרו מעט: המהירות המרבית תהיה 175 קמ"ש וההאצה למאה קמ"ש תימשך 13.2 שניות. את השיפור בביצועים ניתן לייחס לשיפור בזמינות הכוח. גם צריכת הדלק צפויה להשתפר.

שיווק הרקסטון הופסק לפני יותר מחצי שנה, והיבואן מקווה שיצליח להשיק את הדגם במחיר מעט נמוך מבעבר (235,000 שקלים בזמנו). חזרתו תרחיב את מבחר דגמי היצרן הקטן בארץ לשלושה יחד עם סאנגיונג רודיוס ואקטיון ספורט. כרגע לא ברור אם ומתי יחודש שיווק הקוראנדו.
סאנגיונג רקסון המחודש