קבוצת רד-בול חוגגת
גם במרוץ החותם של העונה סבסטיאן פטל וקבוצת רד-בול לא הורידו הילוך, אלא המשיכו במלוא המרץ לכתוש את היריבים הרצוצים. מי שציפה שפטל ינוח על זרי דפנה התבדה, וכך גם מי שחיכה שהוא יעזור למרק וובר להיפרד מזירת הפורמולה 1 עם ניצחון. במקום זאת הוא העדיף לשבור שיא נוסף עם ניצחון תשיעי רצוף ו-13 העונה.
פטל היה המהיר בהקפות הדירוג, ולאחר זינוק לא מוצלח, עבר את המרצדס של ניקו רוזברג וחזר למקום הראשון, אותו (כמעט כרגיל) לא נטש עד לסיום. אפילו טעות חמורה של הקבוצה, שנתפסה לא מוכנה בהחלפת הצמיגים, לא יכולה הייתה לעצור אותו. וובר נאלץ לעבוד קשה יותר (גם הוא עוכב פעמיים בהחלפות הצמיגים), אך הצליח לעבור את פרננדו אלונסו ולסיים במקום השני לפני נהג הפרארי, וכך וובר סיים את העונה האחרונה שלו בזירת הפורמולה 1 במקום השלישי בדירוג הכללי, אחרי אלונסו.
פורמולה 1, ברזיל: פטל חותם בניצחון
צילום: מנהל
מרק וובר. סיים את העונה האחרונה שלו בזירת הפורמולה 1 במקום השילישי
עם שליטה כזו של קבוצת רד-בול במרוץ, הקרב המותח על המסלול ניטש על המקום השני בדירוג היצרנים בין פרארי למרצדס. זו האחרונה הבריקה בהקפות הדירוג אך לא במרוץ. ואולם למרות תצוגה פושרת של מרצדס, ועימה גם תאונה ועונש ללואיס המילטון, לא הצליחה פרארי לצמצם את הפער ונאלצה להסתפק במקום השלישי העונה. במקום הרביעי סיים ג'נסון בטון, אחרי שפתח מהמקום ה-14, כדי להביא למקלארן את התוצאה הטובה ביותר העונה. הוא הקדים את רוזברג, ואת סרג'יו פרז (מקלארן). פיליפה מאסה, במרוץ האחרון שלו בפרארי אחרי שמונה שנים, נראה בדרך לסיום מוצלח עד שעונש קצת תמוהה הוריד אותו מהמקום הרביעי לשביעי בסיום.

בסיום ראינו פרידה נרגשת של וובר מהקהל, "היה מבריק לעבוד אתך" סיכם כריסטיאן הורנר ראש רד-בול, "אנחנו גאים בכל מה שעשית". ואילו פטל מבחינתו סיכם את השנה המופלאה בתוגה מסוימת. "אני ממש עצוב שהעונה הזו הסתיימה. המכונית פשוט השתפרה ממרוץ למרוץ". נתראה בעונת 2014.
פורמולה 1, ברזיל: פטל חותם בניצחון
צילום: מנהל
סבסטיאן פטל במרוץ. מחכה לחזור בשנה הבאה
גרנד פרי ברזיל
1. סבסטיאן פטל – רד-בול
2. מרק וובר – רד-בול
3. פרננדו אלונסו – פרארי
4. ג'נסון בטון – מקלארן
5. ניקו רוזברג – מרצדס
6. סרג'יו פרז – מקלארן
7. פיליפה מאסה – פרארי
8. ניקו הולקנברג – סאובר
9. לואיס המילטון – מרצדס
10. דניאל ריקרדו – טורו-רוסו

אליפות העולם לנהגים
1. סבסטיאן פטל – 397 נק'
2. פרננדו אלונסו – 242 נק'
3. מרק וובר – 199 נק'
4. לואיס המילטון – 189 נק'
5. קימי ראיקונן – 183 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. רד-בול – 596 נק'
2. מרצדס – 360 נק'
3. פרארי – 354 נק'
4. לוטוס – 315 נק'
5. מקלארן – 122 נק'