המנוע - עבר טיפול בחטיבת ניסמו
במקביל לתערוכת הרכב בטוקיו, חשפה ניסאן את ה-GT-R ניסמו – גרסת על למכונית הספורט היפנית. ניסאן GT-R ניסמו תוכננה כך שתצליח לשבור מחדש את שיאי הביצועים אליהם הגיעו הגרסאות ה"רגילות", כך מסרה ניסאן.
 
 
השינויים שמתחת למכסה המנוע כוללים בעיקר את החלפת צמד מגדשי הטורבו הסטנדרטיים לאלו המותקנים בגרסת המרוצים של ה-GT-R (בקטגוריית GT3). כתוצאה מכך, ההספק עלה ל-600 כ"ס והמומנט ל-66.4 קג"מ. מעבר לשינויים במנוע, המתלים כוילו מחדש כדי שיוכלו להתמודד עם תוספת הסוסים, והותאמו לניסמו החדשה צמיגי 'דאנלופ' ייחודיים לה. מהנדסי ניסמו הוסיפו ל-GT-R מספר עזרים אווירודינמיים חדשים, ביניהם כנף קדמית וכנף אחורית חדשה, כדי לשפר את היציבות במהירויות גבוהות. היצרנית לא מספקת לנו נתוני ביצועים בשלב זה, אך היא כן מספרת כי גרסת הניסוי של הדגם הקיפה את מסלול הנורבורגרינג בזמן מרשים ביותר – 7:08.69 דקות. לשם השוואה, עד הגעת הניסמו, ההקפה המהירה ביותר (ע"פ ניסאן) של GT-R כלשהי על המסלול המפורסם עמדה על 7:18.6 דקות.
 
ניסאן GT-R ניסמו הוצגה בשביל לשבור שיאים
צילום: מנהל 
ניסאן GT-R ניסמו. מהירה על מסלול הנורבורגרינג
 
מעבר לשינויים משפרי הביצועים, הניסמו החדשה זוכה לחישוקים מושחרים חדשים, חצאיות צד מקרבון וזימים בפינות הפגוש הקדמי. תא הנוסעים זוכה גם הוא לנגיעות ספורטיביות בדמות, גלגל הגה חדש, נגיעות קרבון בקונסולה המרכזית, תפירה אדומה לריפודי העור ומושבי רקארו חדשים.
 
במקביל ל-GT-R ניסמו, הציגה ניסאן מתיחת פנים קלה ל-GT-R הסטנדרטית. חיצונית, השינויים כוללים בעיקר יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור הכוללות נורות לד ופגוש קדמי חדש. תא הנוסעים זכה לחומרים חדשים ואיכותיים יותר שיסייעו לשפר את האווירה. ניסאן מספרת כי המתלים, הבלמים ומנגנון ההיגוי כוילו מחדש כדי להקל על תפעול יום-יומי, זאת מבלי להתפשר בתחום התנהגות הכביש.
 
ניסאן GT-R ניסמו הוצגה בשביל לשבור שיאים
צילום: מנהל 
ניסאן GT-R המעודכנת. תגיע אלינו במהלך השנה הבאה
 
מניסאן ישראל נמסר כי ה-GT-R המחודשת תגיע לישראל במהלך שנת 2014, במחירים שינועו בין 830,000 שקלים לרמת גמור 'פרמיום' ועד ל-850,000 שקלים ל'בלק אדישן'. הGT-R ניסמו עתידה גם היא להגיע ארצה, אך כרגע לא פורסם מועד ההשקה והמחיר.