MV אגוסטה בישראל
בסוף השבוע האחרון השיקה ה.מ ישראל את אופנועיה של חברת MV-אגוסטה האיטלקית. האירוע נערך באולם התצוגה המרכזי והחדש בתל-אביב שהוקם עבור המותג (בשיתוף עם איי.די מוטוספורט), במסגרתו נחשפו הדגמים אשר יוצעו לקהל הישראלי.
צילום: מערכת אוטו, רונן טופלברג
F4 - נושא הדגל של החברה האיטלקית
בראש ההיצע, נמצא אופנוע הסופר-בייק של היצרנית האקזוטית, ה-F4. זהו למעשה האופנוע שבישר על הלידה המחודשת של MV תחת קבוצת קאג'יבה, עם השקתו בשנת 1997. הוא מצויד במנוע ארבעה צילינדרים בשורה, המפיק בין 195 ל-201 כ"ס (בהתאם לגרסה הנבחרת – F4, F4 R, F4 RR). שלדתו בנויה מפלדת כרומולי והמשקל העצמי (יבש) עומד על 191 ק"ג (190 ק"ג לגרסת ה-RR). בנוסף, תמצאו בלמים מבית ברמבו, מגוון רכיבי קצה ושפע מערכות עזר אלקטרוניות. מחירו יחל ב-153,900 שקלים.
צילום: מערכת אוטו, רונן טופלברג
תחתיו ממוקם ה-F3, אופנוע הסופר-ספורט של החברה אם תרצו, אשר יגיע בשתי גרסאות מנוע – 675 ו-800 סמ"ק (128 ו-148 כ"ס). אלו יימכרו בתמורה ל-126,900 ו-137,900 שקלים, בהתאמה.
צילום: מערכת אוטו, רונן טופלברג
F3 675
כמו כן, ישווקו שני האופנועים העירומים של היצרנית מוארזה – הברוטאלה והריבאלה החדש. הברוטאלה ישווק במגוון גרסאות, עם מנועי שלושה צילינדרים בנפח 675 ו-800 סמ"ק, ומנוע ארבעה צילינדרים בנפח 1090 סמ"ק (144 כ"ס). מחירו יחל ב-92,900 שקלים (לגרסת 675 סמ"ק) ויסתיים ב-187,900 שקלים (לגרסת RR CORSA).
צילום: מערכת אוטו, רונן טופלברג
ברוטאלה 1090
הריבאלה הוא הדגם החדש בהיצע של MV (למעט הטוריסמו ולוצ'ה שהוצג לאחרונה במילאנו), ומדובר במתחרה לדוקאטי היפרמוטו. הוא מצויד במנוע ה-800 סמ"ק של החברה, המייצר 125 כ"ס. גם כאן, ניתן למצוא ערב רב של מערכות אלקטרוניות ומערכת "קוויק-שיפט" להעברת הילוכים מהירה. הריבאלה יוצע עבור 126,900 שקלים.
צילום: מערכת אוטו, רונן טופלברג
ריבאלה 800
עוד דווח, כי כל אופנוע יימסר ללקוח באחד מחמשת מוסכי השירות הפזורים ברחבי הארץ, לאחר שזה יקבל הדרכה צמודה שתכלול רכיבה, כיוונון והתאמה אישיים.
צפי המכירות בשנה הראשונה יעמוד על 25 יחידות, כשבתקופה ההחדרה יינתנו מחירי השקה (לא תקפים בעסקאות טרייד-אין) הנמוכים ממחירי המחירון הרשמי.

צילום: מערכת אוטו, רונן טופלברג