סובארו לגאסי קונספט
במקביל לתצוגה בתערוכת טוקיו, סובארו מנצלת את הבמה בתערוכת לוס אנג'לס לחשיפת הלגאסי קונספט – מכונית תצוגה בתצורת סדאן (האהודה בארה"ב) שרומזת על הדור הבא של סובארו B4 (לגאסי).
 
האלמטים הבולטים בלגאסי קונספט הינם גריל המשושה החדש של סובארו ויחידות התאורה הייחודיות (מלפנים ומאחור). מדובר באותם רעיונות עיצוביים שהוצגו עם הויזיו קונספט בתחילת השנה, אך כמו שזה נראה, הלגאסי קונספט מביאה אותם לפרשנות קרובה בהרבה לייצור. סביר להניח שבדרך לדגם הסדרתי הלגאסי תעבור שינויים – המראות הצרות יגדלו, יתווספו ידיות לדלתות והצמיגים הענקיים (265/40R21) יקטנו – אך העיצוב אינו נראה רחוק מן המציאות.
 
המורשת ממשיכה: סובארו לגאסי קונספט
צילום: מנהל 
סובארו לגאסי קונספט. כך תיראה ה-B4 הבאה?
 
בתא הנוסעים, סובארו מספרת על איכות חומרים טובה מבעבר ועיצוב מודרני ונעים, אך לא מפרסמת תמונות בשלב זה. היא מוסיפה כי בלגאסי קונספט משולבת מערכת מולטימדיה מתקדמת, תצוגה עילית (דבר שהופך ליותר ויותר מקובל) וגם מערכת עזר לנהיגה ('EyeSight' ע"פ סובארו) שתדע להתריע על סכנות בדרך.
 
הלגאסי קונספט תוכננה להסיע ארבעה נוסעים בנוחות מרבית, כך סובארו, ונעזרת בממדים חיצוניים נדיבים כדי לעשות כן. האורך עומד על 493 ס"מ, הרוחב על 194 ס"מ, הגובה על 150 ס"מ ובסיס הגלגלים משתרע על פני 288 ס"מ. בהתאם למסורות של סובארו, הלגאסי קונספט מצוידת בהנעה כפולה סימטרית ומנוע בוקסר – וכאן היצרנית מספרת שגם הלגאסי הסדרתית תצויד במערכת ההנעה המסורתית.
 
כאמור, סובארו תציג את מכונית התצוגה בתערוכת לוס אנג'לס הקרובה, ב-20 לנובמבר. בשנה הבאה תחגוג סובארו 25 שנים להצגת הלגאסי המקורית (בשנת 1989), וסביר להניח שתציג את הדגם הסדרתי במהלך שנת 2014.