סובארו WRX
ב.מ.וו M4 – לאחר שב.מ.וו כבר העניקה לנו הצצה ל-M4 קונספט בפבל ביץ' וחשפה חלק מהנתונים הטכניים שלה, אנו מצפים בכיליון עיניים להצגתה האפשרית בלוס אנג'לס, למרות שהחברה הגרמנית נמנעה מלבשר על כך באופן רשמי עד כה.
מטוקיו ללוס אנג'לס: החשיפות שמתכננות יצרניות הרכב
צילום: מנהל
M4 קונספט בפבל ביץ', קליפורניה
הונדה FCEV קונספטהונדה מפרסמת סקיצה של רכב תצוגה שייחשף בתערוכת לוס אנג'לס. ה-FCEV קונספט צפויה לרמוז על העיצוב העתידי של מכונית תא הדלק החדשה של היצרנית, שתושק בארה"ב ויפן בשנת 2015 ולאחר מכן גם באירופה.
יגואר F-type קופהכפי שכבר סיפרנו לכם, יגואר עומדת לחשוף בעיר המלאכים את הגרסה הסגורה ל-F-type היפהפייה, שצפויה להציג שיפור קל בביצועים לעומת האחות הפתוחה. בהתחשב בטיזר שפרסמה היצרנית הבריטית, לנו כבר קשה להמתין ולראות כיצד היא נראית...
מטוקיו ללוס אנג'לס: החשיפות שמתכננות יצרניות הרכב
צילום: מנהל
טיזר ל-F-type קופה
לקסוס CT 200hלקסוס מרעננת את הקומפקטית ההיברידית שלה ובוחרת להציג את ה-CT 200h המחודשת בתערוכת גוואנגז'ואו שבסין. מתיחת הפנים כוללת בעיקר עדכונים קוסמטיים, ובראשם גריל "שעון החול" המוכר של החברה. אלינו היא צפויה להגיע בחודש מרץ 2014.
מטוקיו ללוס אנג'לס: החשיפות שמתכננות יצרניות הרכב
צילום: מנהל
ה-CT 200h של לקסוס מתרעננת
מיני קופר – לאחר אינסוף דיבורים, אזכורים, אילוסטרציות ופרטים חלקיים, הדור החדש של מיני קופר יערוך הופעת בכורה בטוקיו ולוס אנג'לס. המיני החדשה צפויה להיות גדולה יותר מזו הנוכחית, ולהציג שיפור טכנולוגי בעיקר בתחום יחידות ההנעה ומערכות העזר והבטיחות.
מטוקיו ללוס אנג'לס: החשיפות שמתכננות יצרניות הרכב
צילום: מנהל
דור חדש למיני קופר החשיפה בקרוב
סובארו WRX – לאחר שכבר הציגה מוקדם יותר השנה את ה-WRX קונספט, סובארו מודיעה שבכוונתה לחשוף בלוס אנג'לס את הגרסה הסדרתית ל-WRX החדשה. בהתבסס על התמונה החלקית והיחידה ששחררה סובארו, נראה שהחזית שמרה על מראה אגרסיבי בדומה לדגם התצוגה, ומעניין יהיה לראות אם הדבר נכון גם לשאר חלקי המכונית. כרגע מסתמן שה-WRX תהפוך לדגם נפרד ועצמאי, שלא צפוי להשתייך למשפחת דגמי האימפרזה.
תערוכת לוס אנג'לס מאשתקד