אלפא רומיאו מיטו וג'ולייטה
היצע הדגמים המצומצם של אלפא רומיאו (להוציא את ה-4C החדשה) זוכה לעדכונים ומתיחות פנים קלות לקראת שנת 2014. במסגרת העדכון מקבלת אלפא רומיאו ג'ולייטה, שהוצגה לראשונה (בגלגולה הנוכחי) בשנת 2010, מנוע דיזל חדש ונגיעות קוסמטיות קלילות. המנוע, החשוב יותר עבור אלפא באירופה, הינו טורבו-דיזל חדש בנפח 2.0 ליטר, המשודך לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים. הוא מספק 150 כ"ס ו-38.7 קג"מ ב-1,750 סל"ד. הביצועים נאים (8.8 שניות בתאוצה ל-100 קמ"ש, 210 קמ"ש מהירות מרבית) ולא באים על חשבון נתון צריכת הדלק שעומד על 23.8 ק"מ לליטר בממוצע. בכל הנוגע לעיצוב, את השינויים תמצאו בגריל עדכני ותוספת כרום סביב פנסי הערפל. שאר העדכונים נוגעים לרמות הגימור (צבעים וחישוקים חדשים), לעדכונים קלים בתא הנוסעים (מושבים, גלגל הגה ודיפונים חדשים) ולרשימות האבזור (כמו הוספת מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע).
 
 
אלפא רומיאו מעדכנת את המיטו והג'ולייטה
צילום: מנהל 
אלפא רומיאו כמעט ולא שינתה דבר בעיצוב הנאה
 
גם בגזרתה של אלפא רומיאו מיטו, מוצגים שינויים מזעריים למדי. מבחוץ, יהיו אלה עיטורי כרום בגריל ופנסים מעודכנים. מבפנים, שוב, תמצאו עדכונים (קלים) לרמות הגימור ולרשימת האבזור (עם אותה מערכת שהוצגה בג'ולייטה). מתחת למכסה המנוע מתווספת להיצע הגרסה העדכנית של מנוע הטווין-אייר בנפח 0.9 ליטר (2 צילינדרים). ההספק שלו עומד על 105 כ"ס (85 כ"ס בעבר) והמומנט על 14.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד. בשידוך לתיבה ידנית עם 6 הילוכים הוא מניע את מכונית הסופרמיני של אלפא ל-100 קמ"ש ב-11.4 שניות, בדרך ל-184 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק המוצהרת מרשימה למדי – ועומדת על 23.8 ק"מ לליטר, בעוד פליטת המזהמים תעמוד על 99 גרם פחמן דו-חמצני לקילומטר.
 
אלפא רומיאו מעדכנת את המיטו והג'ולייטה
צילום: מנהל 
המערכת החדשה של אלפא רומיאו
 
המיטו והג'ולייטה העדכניות צפויות לנחות בארץ בתחילת השנה הבאה. נכון לעכשיו, לא ידוע אם המנועים החדשים יגיעו גם כן. בעוד מנוע הדיזל החדש של הג'ולייטה אינו רלוונטי ממש לשוק הישראלי, מנוע הטורבו הקטן של המיטו דווקא כן – ויכול להוות גרסת כניסה מוזלת ואטרקטיבית.