מסע 'הגמבול' הישראלי
אחרי שנתיים "יבשות", בהן מלבד מספר אירועים פיראטיים ו"אימונים" לא זכינו לדבר, חוזרת ליגת העבירות לחיים עם ספונסר חדש (צמיגי ג'נרל) בעונה שתתפרס על פני ארבעה אירועים. האירוע הראשון בסדרה ייערך ביום שישי הקרוב (25 באוקטובר), החל משעה 9:00 בבוקר, במתחם סגור שנבנה במיוחד בצמוד לסדנה של עידו כהן באזור התעשייה של פרדס חנה (להסברי הגעה). המתחרים יתחלקו לשתי קטגוריות – הראשונה "ספורט עממי" והשנייה "מקצוענים". בתוך כל קטגוריה תהיה חלוקה לקטגוריות משנה שתיקבע לפי מפרט הרכב – ע"פ גודל הצמיג בקטגוריה העממית, כשבמקצועית החלוקה תיעשה לקטגוריות אקסטרים, אדוונצ'ר וסטנדרט. בשתי הקטגוריות שמור מקום מיוחד ל"רכבי שטח קלים", מסוגו של הרייזר.
האירוע פתוח לקהל ללא תשלום, וימשך עד הצהריים.
סוף שבוע מוטורי כחול-לבן
צילום: שחר אלגזי, רמי גלבוע
הזיבאר של עידו כהן
פסטי-קאר
בשבת, החל משעה 10:00 בבוקר, יערך בגני חוגה (שליד בית שאן) כינוס גדול של חובבי רכב תחת השם "פסטי-קאר", מבית היוצר של מארגני הגמבול עליו קראתם כאן בעבר. הפעם מדובר בארוע סטאטי על המדשאות הרחבות של הפארק, ובנוסף לשעשועי מים במעיין שמתאימים גם לילדים, יהיו שפע פעילויות לחובבי הרכב כשבניהן: רחיצת מכוניות בביקיני, תחרות הרכב הכי יפה, תצוגת מכוניות אקזוטיות, תחרות לימבו למכוניות ועוד.
העלות – 99 ש"ח לאדם (מכירת כרטיסים בכניסה למקום), ואם המכוניות שהגיעו לארועים הקודמים של המארגנים הן אינדיקציה, צפוי שם ריכוז גדול של מכוניות מעניינות במיוחד.
סוף שבוע מוטורי כחול-לבן
צילום: שחר אלגזי, רמי גלבוע
תחרות לימבו לאירוע ב'פסטי-קאר'
תערוכת מועדן החמש בערד
בנוסף לאירועים אלו, בסוף השבוע הקרוב יערוך מועדן החמש תערוכת מכוניות אספנות במתחם 'צים סנטר' שבערד (כניסה בסמוך לכביש 31). ביום שישי התערוכה תפתח את שעריה בשעה 11:00 (עד לשעה 13:00) ולאחר מכן יערכו חברי המועדון מסע הצדעה לעיר ערד. בשבת התערוכה תתקיים בין השעות 10:00 ל-13:00. בנוסף לאוסף של כלי רכב משנות ה-20 ועד לשנות ה-80 שיוצגו, אוניברסיטת בן-גוריון תציג את מכונית המרוץ שתוכננה ע"י סטודנטים מהאוניברסיטה, עליה סיפרנו לכם בעבר.
האירוע פתוח קהל ללא תשלום, במתחם ישנם מקומות חנייה מסודרים ללא תשלום.
סוף שבוע מוטורי כחול-לבן
צילום: שחר אלגזי, רמי גלבוע
גם איטלקיות יהיו שם
אולי יום אחד נזכה לאירוע כמו פסטיבל גודווד בבריטניה