פטל חולף על פני דגל השחמט
סבסטיאן פטל עשה צעד גדול ביותר לקראת זכייה בתואר האליפות הרביעי ברציפות שלו, כאשר ניצח בגרנד פרי הדרום-קוריאני, שהתקיים היום (א') בבוקר. זהו הניצחון הרביעי ברציפות של הנהג הגרמני (והשלישי ברציפות בקוריאה), שהיה שוב המהיר בהקפות הדירוג. פטל נטל את ההובלה מהפתיחה וכמעט כמו במרוץ הקודם, אף מתחרה לא סיכן אותו.

מאחורי פטל התנהל מרוץ דרמטי למדי, בייחוד בחצי השני שלו, בו יצאה המכונית הקוצבת פעמיים. פעם אחת אחרי שהשכבה החיצונית בצמיג של סרג'יו פרז התפרקה וגרמה לנזק למכונית המקלארן שלו, ופעם שנייה אחרי ההזנקה מחדש, כאשר מכונית הפורס אינדיה של אדריאן סוטיל פגעה ברד-בול של מארק וובר. זה האחרון הציג מרוץ מוצלח, אחרי שהוענש בהורדת עשר מקומות בזינוק (הוא זינק מהמקום ה-13). זאת, עד שהמכונית שלו עלתה באש וזו פעם שנייה ברציפות שהאוסטרלי לא מצליח להגיע לקו הסיום.
פורמולה 1, קוריאה: פטל ממשיך במסע הניצחונות
צילום: מנהל
מסתכל על כולם מלמעלה. פטל

בשלבי הסיום ראינו קרב מרתק על המקום הרביעי בין לואיס המילטון במרצדס לניקו הולקנברג המפתיע בסאובר. למרות כל ההתקפות, המילטון נאלץ לוותר, אחרי שכמעט ונעקף בעצמו על ידי פרננדו אלונסו, שסיים שישי במרוץ מאכזב עבור פרארי. ובכלל, המרוץ היה רצוף אירועים יוצאי דופן, כמו צניחה פתאומית של הכנף הקדמית של ניקו רוזברג, שהוציאה שלל ניצוצות (זה קרה בדיוק אחרי שהוא עקף את המילטון) ואפילו סבסוב של מאסה לרוחב המסלול כבר בהקפה הראשונה.
מאחורי פטל הבריקו דווקא צמד הנהגים של לוטוס, שבתנאי המרוץ נראו טובים במיוחד. ושוב, היה זה קימי רייקונן שהצליח לשפר מיקום באופן דרסטי ולסיים שני לפני רומאן גרוז'אן, אותו עקף לקראת סיום. כל זאת אחרי שזינק מהמקום התשיעי.

גרנד פרי קוריאה
1. סבסטיאן פטל- רד-בול
2. קימי רייקונן – לוטוס
3. רומאן גרוז'אן – לוטוס
4. ניקו הולקנברג – סאובר
5. לואיס המילטון – מרצדס
6. פרננדו אלונסו – פרארי
7. ניקו רוזברג – מרצדס
8. ג'נסון באטון – מקלארן
9. פליפה מאסה – פרארי
10. סרג'יו פרז – מקלארן

אליפות העולם לנהגים
1. סבסטיאן פטל – 272 נקודות
2. פרננדו אלונסו – 195 נק'
3. קימי רייקונן – 167 נק'
4. לואיס המילטון – 161 נק'
5. מארק וובר – 130 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. רד-בול – 402 נקודות
2. פרארי – 284 נק'
3. מרצדס – 283 נק'
4. לוטוס – 239 נק'
5. מקלארן – 81 נק'