סבסטיאן פטל, בטוח בהובלה
אלוף העולם סבסטיאן פטל עשה עוד צעד חשוב לקראת זכייה בתואר רביעי ברציפות, אחרי ניצחון בגרנד פרי של סינגפור. על מסלול הרחובות המרהיב באזור מרינה ביי החדשני של סינגפור שלט אלוף העולם ללא עוררין החל מהקפות הדירוג, בהן הייתה מכונית הרד בול מהירה בפער ניכר, ועד למרוץ עצמו. לאחר פתיחה מרגשת, בה עקף ניקו רוזברג (שזינק מהמקום השני) את פטל – ונעקף מיד בחזרה – נטל פטל את ההובלה ופתח פער עצום. פרננדו אלונסו, שהצליח לטפס בזינוק מהמקום השביעי לשלישי, עקף לבסוף גם הוא את רוזברג ואכלס את המקום השני לאורך רוב המרוץ. הפער הגדול אפשר לפטל גם לבחור בטקטיקת החלפת צמיגים כראות עיניו מבלי להתחשב באלה שניסו לדלוק אחריו.

בעוד הקרב על ההובלה לא היה ממש מרתק, מאחור התנהלה לקראת סיום דרמה שהחלה בתאונה של דניאל ריקרדו – מי שינהג לצדו של פטל בשנה הבאה. ריקדו נעץ בהקפה ה-24 את מכונית הטורו רוסו בקיר המגן, אירוע שגרר הוצאת מכונית קוצבת. חלק מהנהגים הימר על כניסה לרחבת הטיפולים לצורך החלפת צמיגים, אחרים בחרו להמשיך בטקטיקה שלהם. כמו אלונסו, גם ג'נסון באטון היה מאלה שהימרו על ניצול האירוע להחלפת צמיגים ומשיכתם עד לסיום. ואכן הוא טיפס לקראת סיום למקום השלישי. ואולם בסופו של דבר החלה שחיקת הצמיגים במכונית המקלארן לתת את אותותיה והחלום על מיקום גבוה לקבוצה הבריטית נגוז שוב.
פורמולה 1, סינגפור: פטל מנצח גם בחושך
צילום: מנהל
ניקו רוזברג ברגע קטן (וקצר) של הובלה

תחילה היה זה נהגה הצעיר של מקלארן, סרג'יו פרז, שהדרדר לאחור ואחרי כן, הקפות ספורות לסיום, עקפו בזה אחר זה את באטון קימי רייקונן בלוטוס (שזינק מהמקום ה-13), מארק וובר (רד בול), ניקו רוזברג ולואיס המילטון (מרצדס), ופליפה מאסה בפרארי. וובר עצמו ניסה לדלוק בעידוד הקבוצה בשלבי הסיום אחרי רייקונן כדי לסיים שלישי, אולם תקלה חמורה בסיום, שכללה אש ולהבות מהמנוע, גררה את האוסטרלי לפרוש ממש בהקפת הסיום. וכך יכול היה רוזברג, שפתח מהמקום השני, לעלות למקום הרביעי לפני, המילטון, מאסה, ובאטון.

גרנד פרי סינגפור
1. סבסטיאן פטל – רד בול
2. פרננדו אלונסו – פרארי
3. קימי רייקונן – לוטוס
4. ניקו רוזברג – מרצדס
5. לואיס המילטון – מרצדס
6. פליפה מאסה – פרארי
7. ג'נסון באטון – מקלארן
8. סרג'יו פרז – מקלארן
9. ניקו הולקנברג – סאובר
10. אדריאן סוטיל – פורס אינדיה

אליפות העולם לנהגים
1. סבסטיאן פטל – 247 נקודות
2. פרננדו אלונסו – 187 נק'
3. לואיס המילטון – 151 נק'
4. קימי רייקונן – 149 נק'
5. מארק וובר – 130 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. רד בול – 377 נקודות
2. פרארי – 274 נק'
3. מרצדס – 267 נק'
4. לוטוס – 206 נק'
5. מקאלרן – 76 נק'