צוות פוינטר ודרור ויטנר
היום השלישי של ראלי בלקן 2013 היה גדוש באירועים לצוותים הישראלים. תחילה, היה זה צוות פוינטר, שכבר במקצה הראשון סטה מהדרך והתהפך – אירוע שהוביל לעיכוב של 11 דקות. החילוץ נעשה בעזרתו האדיבה של אחד המתחרים, כאשר את עיקר הנזק ספגה תיבת ההילוכים (ההילוך האחורי נפגע). במקצה השני, הצליח הצוות לטפס לראש טבלת הדירוגים כשעקף את כל המתחרים שהוזנקו לפניו. את היום השלישי, סיים הצוות במקום השני בדירוג הכללי (התחיל במקום החמישי), זאת בעקבות טעות ניווט במקצה השלישי.
צוות קוקה-קולה זירו לעומת זאת, לא הצליח לשפר את דירוגו הכללי (ירד למקום ה-20 בדירוג הכללי). תחילת היום עברה בשלום, כאשר הצוות היה מרוצה מקצב ההתקדמות. בהמשך, איבד הצוות את יכולת ההיגוי בזיבאר (זרוע ההיגוי נשברה) וסטה מהמסלול. מלבד הבעיה במערכת ההיגוי, התאונה הובילה לפיצוץ אחד הצמיגים ולסדיקת אחד החישוקים (הצוות לא פירט אילו צמיגים ספגו את הנזק). לשמחתם, באחד הכפרים הסמוכים, גילו מסגרייה עם בעל מלאכה מיומן – שם הצליחו לתקן את הרכב ולהתייצב בזמן למקצה השלישי שעבר ללא תקלות.
ראלי בלקן 2013: היום השלישי
צילום: דרור ברלי
צוות פוינטר
תחום האופנועים הצליח לעודד מחדש את הצוותים הישראלים. אומנם נודע לנו באופן סופי כי עומר שושני לא יחזור להתחרות במרוץ, אך באותה נשימה נמסר כי מצבו משתפר – נאחל לו מכאן רפואה מלאה ושלמה. דורון ויטנר, שסייע לעומר לאחר התאונה, חזר להתחרות במרוץ והצליח לסיים את היום השלישי במקום השני בדירוג הכללי.
נאחל הצלחה לצוותים הישראלים מחר. צפו לעידכונים.