קיה אופטימה (מתיחת פנים)
מבין מגוון המכוניות שמציגה קיה בתערוכת פרנקפורט, ניתן למצוא גם את האופטימה המחודשת. המשפחתית הגדולה של היצרנית הקוריאנית עברה לאחרונה מתיחת פנים, במסגרתה היא קיבלה כמה עדכונים.
מבחינה חיצונית העדכון כולל יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור (הקדמיות משולבות כעת עם נורות LED), פגושים חדשים, פנסי ערפל מסוג LED וחישוקי קלים במספר עיצובים חדשים. כמו כן, דלת תא המטען זוכה לעיצוב שונה ומחודד מבעבר. קיה טוענת כי שינויים אלו תורמים לשיפור היעילות האווירודינאמית של המכונית.

קיה אופטימה מתרעננת
צילום: מנהל
קיה אופטימה זוכה לרענון גם בתא הנוסעים, עם גימור איכותי יותר ושדרוג למערכות המידע, הבידור והשמע. בין השינויים שנעשו, ניתן למנות ידית הילוכים וגלגל הגה חדשים, לוח מחוונים עדכני עם צג LCD גדול יותר במרכזו, קונסולה מרכזית מחודשת ועוד. בנוסף, כך קיה, חל שיפור מורגש בבידוד הרעשים בתא (לדבריה, רמת רעשי הכביש פחתה ב-3.3 דציבלים). קיה טוענת גם לשיפור בתחום הבטיחות האקטיבית, ומציעה מעתה כאופציה מערכת לניטור שטחים מתים (BSD).
יחידות ההנעה לא שונו, אך קיה טוענת לרמת יעילות ועידון גבוהה יותר. ההספק של מנוע הבנזין בנפח 2.0 ליטר ושל הדיזל בנפח 1.7 ליטר, נשאר נאמן ל-175 ו-136 כ"ס בהתאמה. הדבר נכון גם בנוגע לתיבת ההילוכים האוטומטית והמוכרת, בעלת 6 יחסי העברה.
טרם נמסר מועד מדוייק לתחילת השיווק של קיה אופטימה המחודשת בארץ.