מאזדה 3 החדשה
מאזדה 3 החדשה, שמעוררת ציפיות וסקרנות בשוק המקומי, מתקרבת לארץ בצעדי ענק. בעוד כחודש (ב-6.10.13) תחשוף מאזדה ישראל את היורשת למכונית ששלטה בשוק הישראלי במשך שנים, תגלה את הקלפים ותנסה לתת תשובה לשאלת מיליון הדולר – האם מאזדה תוכל לחזור ולהוביל את שוק הרכב המקומי? והאם ה-3 החדשה תוכל לחזור ולהיות המכונית הנמכרת בישראל? עד כמה מאסיבית תהיה ההסתערות המחודשת של מאזדה על השוק? שאלות טובות.

מאזדה ישראל טוענת שהיא מציבה לעצמה יעדים גבוהים עם ה-3 החדשה, ומזכירה שכבר הצליחה לכבוש את טבלת המכירות של הסגמנט בעבר. אבל בינתיים, הקלפים נשמרים קרוב לחזה והפרט המסקרן ביותר, באיזה מנוע תצויד גרסת הבסיס, לא נחשף.
מה שכן ידוע כרגע, הוא שה-3 החדשה תוצע עם מנוע חזק מגרסת ה-100 כ"ס של יחידת ה-1.5 ליטר שהוצגה עבור אירופה (יש לשער שההספק יהיה ממוצע ביחס לקטגוריה), בשידוך לתיבת ששת ההילוכים האוטומטית שפגשנו ב-6.

אנחנו משערים שטכנולוגיית הסקיי-אקטיב של מאזדה והתרומה שלה ליצירת מכונית חסכונית למדי, תעמוד לטובתה בכל הקשור למיסוי הירוק. אנו מעריכים שגם עם המכונית החדשה, מאזדה ישראל תציע חבילות תחרותיות ביחס האבזור למחיר, עם רמת גימור שתופנה לציי הרכב ורמות מהודרות יותר ללקוח הפרטי. בפסגת ההיצע תעמודנה גרסאות ה-2.0 ליטר עם 165 כ"ס המוכרות מה-6 החדשה. צפו לעדכונים.