הונדה סיוויק טורר החדשה
לאחר שחשפה מכונית קונספט לגרסת הסטיישן של הסיוויק בתערוכת ז'נבה האחרונה (עליה סיפרנו לכם בעבר), שחררה היצרנית היפנית תמונות ופרטים ראשונים על הונדה סיוויק טורר בגרסת הייצור.
הונדה סיוויק טורר שומרת על העיצוב של דגם הקונספט למעט החזית (שנלקחה ישירות מדגם ההאצ'בק), יחידות התאורה האחוריות וחישוקים סטנדרטיים יותר. הונדה שילבה בטורר מספר אלמנטים שנועדו להקנות לה מראה ספורטיבי מהמקובל בקטגוריה. הגג למשל יורד למטה בשלב מוקדם (אך לא על חשבון מקום לראש מאחור, כך הונדה) וקו החלונות מכסה גם את הקורה האחורית ויוצר מראה של גג 'צף'. המראה המצודד לא בא על חשבון נפח תא המטען שעומד על 624 ליטרים לפני קיפול המושבים – הנפח הגדול בקטגוריה. בתא הנוסעים לא נעשו שינויים מלבד מנגנון חכם לקיפול המושבים האחוריים, שיקנה לסיוויק טורר רצפה שטוחה למטען מאחור. הטורר ארוכה מגרסת ההאצ'בק ב-23.5 ס"מ (אורך כללי של 452 ס"מ) אך שומרת על רוחב, גובה ובסיס-גלגלים של האחות הקצרה.
הוצגה רשמית: הונדה סיוויק טורר
צילום: יצרן
באירופה תושק הטורר עם מנוע הדיזל החדש של הונדה בנפח 1.6 ליטר (שלא צפוי להגיע ארצה) ועם מנוע הבנזין המוכר מגרסת ההאצ'בק (1.8 ליטר 140 כ"ס). מנוע הבנזין ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית או ידנית. הסיוויק טורר הוצגה עם מערכת בולמים אדפטיביים (מאחור בלבד) שידעו להתמודד עם עומסים משתנים בהתאם למשקל שיועמס בתא המטען ותנאי הדרך, עדיין לא ידוע אם המערכת תוצע כסטנדרט או כאופציה בתוספת תשלום.
הונדה תציג את הסיוויק טורר רשמית בתערוכת הרכב הקרובה בפרנקפורט שתפתח את שעריה לקהל בחודש ספטמבר הקרוב. שיווק הטורר יחל ברבעון הראשון של שנת 2014.