שברולט טראוורס
רכב הפנאי המגודל של שברולט, הטראוורס, זוכה לגרסת בסיס חדשה בארץ שמציבה אותו בתחום מחירים חדש. גרסת הבסיס תציע מפרט טכני זהה לזה של הגרסאות האחרות (3.6 ליטר V6 עם 281 כ"ס, למעט ה-LTZ שמגיעה עם נתונים משופרים) אך עם רמת גימור נמוכה יותר (LS). זו תציע רשימת אבזור חסרה בהשוואה לגרסאות היקרות יותר. בין הדברים הבולטים שיחסרו בה תמצאו למשל כרית אוויר בצד מושב הנהג – כלומר, ה-LS תשווק עם 6 כריות אוויר במקום 7 – וכן יחסרו מערכת ה-MyLink, חיישני חנייה אחוריים ומצלמת רוורס, כוונון חשמלי להגה, מראות צד מחוממות, שליטה על מערכת השמע מההגה ועוד.

בין השאר, תכלול רשימת האבזור חישוקי 17 אינץ' (בשאר הגרסאות יש חישוקי 20 אינץ', ואנחנו לא בטוחים שמדובר כאן בשנמוך מאחר וחישוקים קטנים יותר עשויים לשפר את נוחות הנסיעה), מערכת שמע עם 6 רמקולים, ציפוי עור להגה (בהתקנה מקומית), מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים ועוד. ראוי לציין שלמעט כרית האוויר, לא מדובר בחסרים משמעותיים, בטח כששומעים את המחיר – 220,000 שקלים בלבד, המציבים את הקרוסאובר הענקי בעל 8 מקומות הישיבה למתחרה ברכבי פנאי קטנים ממנו בהרבה.

שברולט טראוורס נחת בארץ בגלגולו הנוכחי בחודש מרץ, לאחר מקצה שיפורים קוסמטי. בעוד הוא מוגדר כרכב פנאי ואף מציע הנעה כפולה בחלק מרמות הגימור (ה-LS המדוברת היא בעלת הנעה קדמית), בפועל הוא מציע אופי מיניוואני בעיקרו. הוא גדול ומרווח מאוד, ורמת האבזור החדשה מציבה אותו במקום מעניין במפת השוק המקומי.