שברולט אימפלה
כפי שסיפרנו לכם בתחילת השנה, שברולט ישראל מחזירה לשוק המקומי את האימפלה, אחד השמות בעלי ההילה הגדולים בתולדות המותג האמריקני.

הדור העשירי לאימפלה שנחשף לפני שנה חולק פלטפורמה עם ביואיק לה-קרוס וקאדילק XTS החדשה. הוא גדול יותר מקודמו, מיוצר בארצות הברית ובניגוד לדגמים אחרים של שבי, פונה במיוחד לקהל האמריקני. המידות נדיבות למדי עם אורך של 511 ס"מ, בסיס גלגלים של 284 ס"מ ותא מטען בנפח 532 ליטר. גם הן רומזות שהאימפלה תתאים לחובבי האמריקניות המקומיים. בחרטומה נמצא מנוע ה-3.6 ליטר V6 שמייצר 305 כ"ס ותיבה אוטומטית עם 6 הילוכים שמאיץ אותה למאה קמ"ש ב-6.8 שניות.
שברולט אימפלה חוזרת לישראל
צילום: מנהל

המכונית תוצע בשתי רמות אבזור מצוידות למדי שיכללו 10 כריות אוויר, בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה מקורית (מיי-לינק) עם שליטה מההגה ובלוטות' ומושב נהג עם כיוון חשמלי. הגרסה הבסיסית תעלה 220,000 שקלים ואילו ה-LTZ המצוידת לעייפה תעלה 250,000 שקלים ותכלול מערכות התראה על תאונה, סטייה מנתיב, רכב בשטח מת, ותנועה חריגה מאחור. כן יוצעו בה חישוקי 19 אינץ', חלון גג עם כיסוי חשמלי, מצלמה אחורית, מערכת שמע של BOSE, עור מלא, אוורור וחימום למושבים הקדמיים, זיכרונות למושב הנהג, תפעול חשמלי למושב הנוסע ועוד.
מעניין יהיה לראות מה תעשה שברולט אימפלה לביואיק בכלל, וללה-קרוס בפרט כניסת האימפלה לשוק.