מרצדס S קלאס
בזריזות מפתיעה מתחילה חברת כלמוביל את שיווק מכונית הדגל החדשה של מרצדס. נראה שכל השקת דור חדש של ה-S קלאס הינו אירוע מיוחד וכך גם הפעם כאשר הדגם החדש כולל שפע חידושים וגם מראה מעניין.

במרצדס גאים במיוחד במערך האינטליגנט דרייב שבעזרת מגוון טכנולוגיות, חיישנים ומצלמות רדאר מנסה לזהות, למנוע ולהפחית נזקי תאונה. המערכת יודעת להתרעה על תנועה מסוכנת בצומת עם שדה ראיה בעייתי, לדרוך את הבלמים בתגובה להולכי רגל או כלי רכב קרבים ומשולבת בבקרת שיוט אקטיבית עם סיוע כנגד סטייה מהנתיב. יש לה גם מערכת תאורה חדשנית שממפה אזורים חיצוניים בהתאם לתנועה למניעת סנוור מלפנים ומאחור. תאורת הרכב החיצונית והפנימית היא בטכנולוגיית לד. המכונית כוללת מערכת סראונד עם 24 רמקולים, בישום אוטומטי, שליטה קולית ועוד.
מרצדס מתחילה בשיווק ה-S קלאס
צילום: מנהל

מרצדס S קלאס החדשה תנחת בארץ בגרסת ה-400 ההיברידית שמשתמשת במנוע ה-3.5 ליטר (V6) שמייצר 306 כ"ס ומנוע חשמלי עם 27 כ"ס. בשל החיסכון היא ממוקמת בקבוצה 2 במיסוי הירוק. כן תוצע ה-500 עם מנוע בנפח 4.7 ליטר ושני מגדשים (455 כ"ס). בהמשך תגיע גם גרסת ה-S63 AMG האימתנית. לפי מנכ"ל החברה בארץ, אריאל פינטו, ה-S החדשה תביא עוד תנופת מכירות למספרים ההולכים וגדלים של מותג היוקרה הזה בארץ. ה-400S תוצע החל מ-870,000 שקלים וה-500 תעלה 990,000 שקלים.