סקודה יטירגע לפני השקת סקודה אוקטביה החדשה בישראל, מודיעה היבואנית על עדכון היצע גרסאות הייטי המצליח. עד כה סקודה יטי שווק עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר או טורבו דיזל 2.0 ליטר, אבל כעת מצטרפים להיצע המקומי עוד שני זוללי בנזין כשבמקביל מסתלק לוגם הסולר. לטענת היבואנית, הוצאת גרסת הדיזל מהמבחר בארץ מגיעה כחלק מההכנות לקראת השינויים במיסוי הירוק שיכנסו לתוקף בקרוב.
כאמור, אגף הבנזין זוכה לזוג מנועי טורבו-בנזין לתגבורת: 1.4 ליטר (122 כ"ס) ו-1.8 ליטר (153 כ"ס). שני המנועים ישודכו לתיבות כפולות המצמד של הקונצרן, אולם בעוד מנוע ה-1.4 ליטר יזכה לתיבת בעלת 7 יחסים, אחיו הבכור יזכה לתיבה בעלת 6 הילוכים ולמערכת הנעה כפולה. ביצועים: 10.6 שניות ו-9 שניות ל-100 קמ"ש בהתאמה.

כלי הרכב ישווקו בשתי רמות גימור: מחיר גרסת ה-1.4 ליטר הבסיסית ('אמבישין') יהיה 151,500 שקלים כשרמת הגימור הגבוהה יותר ('אלגנס') תעלה עוד 10,000 שקלים. עבור המנוע החזק בחבורה מדובר על 167,500 שקלים או תוספת של עוד 9,000 שקלים עבור רמת הגימור הבכירה. אגב, בתקופת ההשקה סקודה תציע בחינם את חבילת האדוונצ'ר הקוסמטית (הגה עור, חלונות אחוריים כהים, חישוקי סגסוגת 17 אינץ' ועוד) ששווייה 5,000 שקלים לרמת האמבישין.