גרסת ה-WRC של יונדאי i20
לפני מספר חודשים הודיעה יונדאי על כוונתה להיכנס לאליפות הראלי העולמית, ה-WRC. לצורך כך, היא הקימה צוות שיתכנן, יבנה ויתחרה עם המכונית שלה שתיקרא i20 WRC שרק כלפי חוץ תראה דומה ל-i20.
לאחרונה נערך מבחן ראשון למכונית שבו היא ננהגה בהתאם למטרתה (בצורה אגרסיבית במילים אחרות) על פני כ-540 ק"מ. יונדאי שומרת בסוד על המקום בו בוצע המבחן למעט העובדה שהוא התרחש בגרמניה כמו גם על זהות הנהג. השמירה על סודיות ממשיכה למפרט הרכב עליו עדין לא ידוע שום דבר למעט השימוש במנוע טורבו בנפח 1.6 ליטר – וגם זה לא ממש גילוי מרעיש, לאור העובדה שכל שאר המתחרים משתמשים במנוע עם מפרט דומה (לפי תקן ה-FIA).

פיתוח המכונית התחיל בינואר בבסיס הקבוצה הנמצא בעיר אלזנאו (Alzenau), בסמוך לפרנקפורט. "יש לנו לו"ז עמוס מבחנים עד לסוף השנה אשר ייקח אותנו למגוון מקומות ברחבי אירופה בשביל לבחון את גרסת ה-WRC של יונדאי i20 במגוון תנאים ותוואי שטח שונים שיהוו דוגמא למה שצפוי לנו באליפות הראלי העולמית" כך לפי מישל נאנדן, מנהל הקבוצה. בהתאם לקצב הפיתוח, הקבוצה מקווה להתחרות לראשונה בנובמבר בראלי ווילס (המרוץ האחרון לעונת 2013). אבל גם אם לא יספיקו להכין את המכונית בזמן, היא תתייצב על קו הזינוק לראלי מונטה קרלו בינואר 2014.