ראלי אקרופוליס הוא אחד המרוצים המוכרים ביותר בסבב, אבל גם ידוע כאתגר לא קטן עבור המכוניות. משטח העפר לא מהודק ועם כל מכונית שעוברת הראות רק יורדת, מה שהוביל את המארגנים להזניק את המכוניות בהפרש של 4 דקות במקום 2 דקות כסטנדרט. מתחת לעפר מסתתרים סלעים ואבנים שידועים בתיאבון שלהם לצמיגים מפונצ'רים ולגלגלים שבורים.
במקצה המוקדמות מנצח סבסטיאן אוג'יר שבוחר לזנק מהמקום העשירי, בתקווה שהמכוניות לפניו ינקו את המסלול והוא יוכל להנות מהאחיזה המשופרת. היום הראשון התחיל עם הסטייג' הארוך ביותר (47.7 ק"מ) אליו זינקו רק בשעות אחר הצהרים וכבר בו החלו לצוץ הפתעות. מאדס אוסטברג איבד יותר מ-3 דקות בגלל נזק לאחד הגלגלים, הירבונן איבד מעל 6 דקות בגלל נזק למערכת ההיגוי וההפתעה הגדולה הגיעה מאוג'יר עצמו שנאלץ לפרוש בשלב מוקדם כל כך של הראלי, עקב תקלה בלחץ הדלק. את הסטייג' ניצח יבגני נוביקוב כשאחריו דני סורדו ויארי מאטי-לאטוולה שסוגר את שלישית החוד שנשארה באותו הסדר עד לסוף היום.
הבעיות שפקדו חלק מהמתחרים המשיכו איתם גם למחרת כשהירבונן ואוג'יר סובלים עדין מבעיות מכניות. תוואי השטח ממשיך להתאכזר גם לאחרים כשהפעם תורו של נוביקוב שהתדרדר אחרי הסטייג' הרביעי עד למקום השמיני בגלל פנצ'ר. את המקום הראשון מאייש לאטוולה שפתח את היום חזק, מנצח 5 מתוך 6 הסטייג' הראשונים. לסטייג'ים האחרונים באותו היום הצטרף הגשם (אם עד עכשיו לא היה מספיק מאתגר עבור הצוותים) והיום נגמר עם לאטוולה בראש כשאחריו סורדו במקום השני ונאוביל שלישי.
את היום האחרון פתח אנדרס מיקלסון בסערה במטרה להשיג את המקום הרביעי מידיו של נאסר אל-אטעיה. הוא עשה זאת בסטייג' ה-12 (השני של אותו יום) בזמן שהוא מנצח 3 סטייג'ים ברציפות מהבוקר. את הפאוור סטייג' מנצח אוג'יר ומוסיף עוד 3 נקודות אליפות כשאחריו נוביקוב שהציג נהיגה רשימה לאורך כל הראלי (ואלמלא התקלות, היה מועמד לניצחון) ושלישי בפאוור סטייג' מסיים מיקלסון שסוגר יום מצוין ומקום רביעי בדירוג הכללי של המירוץ.
שלישיית החוד השתדלה לשמור על המכוניות וסיימה ללא שינוי בדירוג, שזה אומר שלאטוולה מסיים במקום הראשון ומנצח לראשונה העונה (ולראשונה העונה בלי סבסטיאן כלשהו בראש הפודיום).
עוד נקודה ראויה לציון: רוברט קוביצה התחרה פעם שניה העונה בקטגורית WRC2 (הנמוכה יותר) ומנצח באופן מרשים עם פער של דקה וחצי מהבא אחריו.

ראלי יוון, תוצאות:
1. יארי-מאטי לאטוולה (פולקסווגן) – 3:31:01.2 (25 נק')
2. דני סורדו (סיטרואן) – 1:50.0+ (18 נק')
3. טיירי נאוביל (פורד) – 2:14.1+ (15 נק')
4. אנדריאס מיקלסון (פולקסווגן) – 3:55.1+ (12 נק')
5. נאסר אל-אטעיה (סיטרואן) – 4:12.6+ (10 נק')
6. מאדס אוסטברג (פורד) – 5:48.7+ (8 נק')
7. מיקו הירבונן (סיטרואן) – 8:00.7+ (6 נק')
8. מרטין פרוקופ (פורד) – 8:01.2+ (4 נק')

דירוג נהגים אחרי 6 מרוצים:
1. סבסטיאן אוגי'ר (פולקסווגן) – 126 נק'
2. יארי-מאטי לאטוולה (פולקסווגן) – 74 נק'
3. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 68 נק'
4. מיקו הירבונן (סיטרואן) – 63 נק'
5. טיירי נאוביל (פורד) – 50 נק'
6. דני סורדו (סיטרואן) – 47 נק'
7. מאדס אוסטברג (פורד) – 46 נק'
8. יבגני נוביקוב (פורד) – 31 נק'

דירוג קבוצות אחרי 6 מרוצים:
1. פולקסווגן – 180 נק'
2. סיטרואן טוטאל – 164 נק'
3. M-ספורט פורד – 83 נק'
4. קאטאר פורד – 71 נק'
5. אבו דאבי סיטרואן – 29 נק'
6. ג'יפוקאר פורד – 23 נק'