פולקסווגן אמארוק
באיחור משמעותי לעומת התכניות המקוריות משיקה פולקסווגן ישראל את האמארוק, הטנדר של הקבוצה שהוצג עוד ב-2009. לפי היבואנית, האיחור נבע מהמתנה לפתיחת פס הייצור בגרמניה.

האמארוק הוא הטנדר היחיד שמגיע ארצה מיצרנית אירופאית ויוצע אצלנו רק בתצורה במרכב אחת: קבינה כפולה והנעה כפולה. הרכב מצויד במנוע דיזל כפול מגדשים בנפח 2.0 ליטר שמייצר 180 כ"ס (מהחזקים בקטגוריה). המנוע ישודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים (של ZF) מה שהופך את חטיבת הכוח הזו למיוחדת למדי בתחום הטנדרים. תצרוכת הדלק המשולבת עומדת על 12.2 ק"מ לליטר בממוצע.

הרכב החדש בארץ יוצע ב-3 רמות גימור: רגילה, 'ווילד' (Wild) ו'רוק' (Rock). חבילת הווילד כוללת אמבטיה שחורה, וו גרירה ותוספות עיצוביות אופנתיות כמו קשת ספורט וצינורות צד מנירוסטה; חבילת הרוק כוללת את האמבטיה ואת וו הגרירה, מחליפה את צינורות הצד במדרכים קשיחים יותר, ומוסיפה מיגון תחתון למיכל הדלק ותיבת ההילוכים.
סוף סוף, פולקסווגן אמארוק בישראל
צילום: מנהל

לכל הגרסאות בקרת אקלים, מערכת שמע עם שליטה מההגה וחישוקים קלים. כל אחת מהחבילות האלה עולה 11,000 שקלים שיתווספו למחיר התחלתי של 264,000 שקלים. תג המחיר הופך את האמארוק לאחד הכלים היקרים ביחס לקבוצה. למשל, איסוזו D-מקס, הטנדר הנמכר בישראל בגרסתו המצוידת ביותר עולה 247,000 שקלים. עם זאת, בצ'מפיון מוטורס, היבואנית, מאמינים שתא הנוסעים שאמור להציע איכות פולקסווגנית, יחד עם חטיבת הכוח שאמורה להיות חסכונית ביותר, ורמת אבזור טובה יסייעו להביא לקוחות.

בתקופת ההחדרה יוצעו רמות הווילד והרוק, ללא תוספת תשלום או לחליפין תוצע הנחה של 5,000 שקלים לגרסת הבסיס.