אופל אסטרה טורר
אופל ישראל ממשיכה לחזק את היצע האסטרה שלה בארץ עם צירופה של גרסת 1.4 ליטר טורבו במרכב סטיישן למבחר. עד כה הוצעה אופל אסטרה טורר עם מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי (115 כ"ס).

גרסת הטורר המוכרת של האסטרה תוצע כעת גם עם מנוע ה-1.4 ליטר טורבו שפגשנו בשפע דגמים של ג'נרל מוטורס. המנוע מייצר 140 כ"ס וישודך כמובן לתיבת 6 ההילוכים המוכרת מהדגם הרגיל. הביצועים טובים למדי עם האצה של 10.8 שניות למאה ו-200 קמ"ש מרביים.

גרסת הסטיישן של האסטרה ארוכה למדי (470 ס"מ מול 465.5 לסדאן), מציעה נפח טעינה נאה של 500 ליטר וגם מראה מיוחד. כמו הסדאן, גם הטורר תגיע ברמת אבזור גבוהה שכוללת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע עם שליטה מההגה בקרת שיוט ובלוטות'.

באופן ברור נראה שבכוונת אופל להגביר נוכחות בתחום הסטיישן שהפך בשנים האחרונות למצליח בשוק המקומי. המחיר, אם כך לא מפתיע ומקביל לברילינה ולרבת המכר בשוק, פורד פוקוס, כלומר: 127,000 שקלים.