רוצים לזכות במשקפי שמש של רודי פרוג'קט בשווי 890 שקלים? כל מה שעליכם לעשות הוא לזהות היכן צולמה התמונה המצורפת, ולשלוח את התשובה רק לכתובת הדואר האלקטרוני הבאה עד ה-18 במאי: [email protected].

לאחד מהמזהים ששמו יעלה בהגרלה, יינתן הפרס: משקפי רודי פרוג'קט מדגם ריידון (rydon) בגרסת הכל-כחול מיוחדת עם עדשות מולטילייזר. דגם הריידון הוא דגם המשקפיים הנמכר ביותר של רודי, בזכות המסגרת הגמישה הניתנת להתאמה הדוקה למגוון ראשים רחב, ועדשות גדולות במגוון צבעים וגרסאות (כולל אופטיות) המעניקות הגנה לעין בעת פעילות ספורטיבית. אז למה אתם מחכים? קדימה לזהות!
בחודש שעבר, כפי שזיהו רבים מכם, פרסמנו תמונה של שרידי כנסיה מהתקופה הביזנטית (המאה החמישית), ששופצה בתקופה הצלבנית ואפילו נזכרת בתאור מסע הצלב של ריצ'רד לב הארי . היא נמצאת בתחומי פארק בית גוברין, מצפון מזרח לתל מרשה, כאשר רק האפסיס מהתקופה הצלבנית נשאר עומד על כנו. התושבים המקומיים שיבשו עם השנים את השם סנטה-אנה – על שם סבתו של ישו, לפי חלק מהמקורות – לסנדחנה. הכנסיה והגן הלאומי סביבה הם יעד נהדר לבילוי יום משפחתי, כשהמערות מהוות מפלט קריר גם בימים החמים ביותר. הזוכה שלנו החודש הוא עידו רייך – מזל טוב!