כלמוביל, יבואנית מרצדס, השיקה היום את ה-E המחודשת, מכונית הסאלון הגדולה והמאוד חשובה עבורה. בהתאם לאסטרטגית המחירים החדשה של מרצדס בישראל (שהחלה בספטמבר 2012 עם השקת סדרה A), גם ה-E המחודשת נוחתת כאן באופן אגרסיבי עם שמירה על סביבות המחיר של הדגם היוצא ועלייה בתמורה הן מבחינת אבזור והן מבחינת הביצועים.

אנשי מרצדס ישראל מציינים שגרסת הבסיס של ה-E המחודשת, ה-200, מציעה בזכות מנוע ה-2.0 ליטר החדש (184 כ"ס, 7.9 שניות למאה) ביצועים דומים לאלה של ה-250 היוצאת, ושה-250 החדשה (מנוע דומה עם 211 כ"ס ו-7.1 שניות למאה) מציעה יכולת דומה לזו של ה-300. הראשונה מתייצבת בציון 4 במיסוי הירוק והשנייה בציון 3.
צילום: מנהל

מרצדס E קלאס המחודשת יוצאת לדרך בשלוש גרסאות הינע (200, 250 עם מנוע 2.0 ליטר בשני הספקים ו-300 עם מנוע ה-3.5 ליטר) כאשר תוך חודשים ספורים יצטרפו להיצע ה-400, ה-350 דיזל בלוטק וה-300 דיזל היבריד (שתתמקם בין ה-250 ל-300 מבחינת מחיר). בהמשך תגענה גם גרסת ה-AMG והסטיישן. לקראת סוף השנה ינחתו בארץ גם הקופה והקבריו' המחודשות.

המחירים יחלו ב-390,000 שקלים עבור ה-200 ברמת אלגנס וימשיכו דרך 420,000 שקלים ל-250 אוונגרד ל-470,000 שקלים ל-300. כיאה למרצדס המתחדשת כל הגרסאות מצוידות היטב (עור, חשמל למושבים, גג נפתח ועוד) כאשר מגרסת ה-250 יכלול הציוד מערכת חניה אוטומטית, מפתח חכם והתראה על רכב בשטח מת. כל המכוניות יכללו את מערך הבטיחות המתקדם של מרצדס כולל ה-CPA (סיוע למניעת תאונה) ומערכת פרסייף, כאשר ה-300 תוצע עם תאורת לד מלאה וחכמה. כן תוצע חבילה בטיחותית משודרגת שתכלול את הדיסטרוניקס פלס (שיודעת למנוע סטייה מהנתיב) תמורת 20,000 שקלים נוספים.