פורשה 911 GT3בהתאם לדרכה המוכרת, פורשה ישראל מתחילה בימים אלה להציע את ה-911 GT3 החדשה בארץ. כמובן שכשמדובר במכונית שכזו לא מדובר בסתם מהלך שיווקי, אלא במטרה לאפשר ללקוחות מקומיים להזמין את ה-GT3 החדשה, הגרסה הספורטיבית והספרטנית של פורשה 911, אשר הושקה בתערוכת ז'נבה האחרונה.
מכונית המרוץ החוקית לכביש של פורשה תעלה בארץ 1,420,000 שקלים ותגיע הפעם ברמת אבזור גבוהה מבעבר ועם מעט אפשרויות לתוספות. בעבר נמכרו בארץ שלוש מכוניות מהגרסה הספורטיבית (או ספורטיבית יותר) המדוברת וכבר עתה נמצאים מספר לקוחות במשא ומתן לגבי רכישת גרסה זו בדור החדש. בהמשך השנה תוצג גם פורשה 911 טורבו חדשה שכמובן תעשה עלייה ארצה גם כן.

היא מצוידת בגרסה משופרת של מנוע הבוקסר בעל 6 הצילינדרים בנפח 3.8 ליטר שמגיע מהקאררה S. הוא מספק כאן 475 כ"ס ב-8,250 סל"ד ומניב ביצועים של 3.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 315 קמ"ש. ל-200 קמ"ש, אגב, היא מגיעה בפחות מ-12 שניות. בניגוד לדורות קודמים, שהגיעו עם תיבה ידנית רגילה, ה-GT3 החדשה חמושה בתיבת ה-PDK (שני מצמדים, 7 הילוכים) ובהיגוי אחורי אקטיבי. את מסלול הנרברגרינג (נורדשלייפה, ליתר דיוק), שמהווה אמת מידה בתעשייה כיום, היא מקיפה ב-7:30 דקות (הדור הקודם עשה זאת ב-9 שניות יותר).