מאזדה 6מגזין הרכב האמריקני הוותיק 'וורד'ס', מדרג את תאי הנוסעים הטובים ביותר מבין המכוניות המשווקות באמריקה. סה"כ מדובר ב-46 תאי נוסעים של מכוניות חדשות או כאלה שעברו מתיחת פנים משמעותית במהלך השנה האחרונה, כאשר מתוכם בחר המגזין, כמדי שנה, את 10 הטובות ביותר לדעתו.
אמנם אנו עוסקים בשוק האמריקני המבוסס, אבל עדין לרשימה השתרבבו כמה מכוניות לחם וחמאה, וביניהם שברולט עם הספארק וקיה עם הפורטה.

במגזין ציינו לטובה את שברולט ספארק בזכות "האבזור, והמראה המשעשע והפונקציונלי". לטענתם, היות ובמחיר שבין 12,000 ל-16,000 דולר, זו הולכת להיות המכונית החדשה הראשונה של צעירים רבים, היא עתידה להיות זו שהם יזכרו כחביבה ברבות הימים.
קיה פורטה מדורגת שם היות ובמחירה בארה"ב, כ-16,000 דולר, מדובר במכונית הזולה ביותר בסגמנט (עם מנוע 1.8 ליטר, 148 כ"ס ותיבה ידנית). על אף עובדה זו, תא נוסעים מורכב מחומרים איכותיים ומוקפד בבנייתו.
תאי הנוסעים הכי טובים לשנת 2013
צילום: מנהל
יונדאי סנטה פה

עוד נמצא ברשימה את מאזדה 6 המצטיינת בזכות תחושה מוצקה ושילוב מחוכם של מרקמים, צבעים וניגודי משטחים. הם מציינים כי על אף שהתא אינו מציג עיצוב מודרני במיוחד או שונה, הוא מתבלט בזכות המראה המינימליסטי.
יונדאי סנטה פה בגרסת ספורט נבחר בזכות האיכות והבנייה הטובה, כמו גם בזכות העיצוב השונה והמראה המצליח לעמוד על קו התפר שבין עושר לגדוש מדי. עוד הם מציינים לטובה את יונדאי כחברה, המצליחה להוביל את תחום תאי הנוסעים המזוהים מותגית למרות ההבדלים בין הדגמים.
לסיום נספר לכם על דודג' ראם 1500 בגרסת Laramie Longhorn, שאנשי המגזין מסכמים את הפסקה עבורו במשפט הבא: "אם בנטלי היו מייצרים פיק-אפ, כך בוודאי הוא היה נראה." לטענתם התא מציע איכות גימור גבוהה מאוד לחיפויי העץ והמתכת ומשלב הכל עם אריג משובח. גרסה זו גם מציעה פרטי עיצוב שונים כמו הטבעות ייחודיות או אבזמי מתכת שנראים כשייכים למגפי בוקריים יקרים ואלה מקנים את התחושה של רכיבה על סוס.
תאי הנוסעים הכי טובים לשנת 2013
צילום: מנהל
טויוטה אבלון

סה"כ מבין 10 המכוניות המרכיבות את הרשימה נמצא נוכחות בולטת של ארצות המזרח עם 7 נציגויות ליבשת אסיה כשהיתר שייכות לארץ הדוד סם.

10 תאי הנוסעים הטובים בעולם על-פי מגזין וורדס (בסדר א-ב):
אקורה RDX
דודג' ראם 1500 בגרסת Laramie Longhorn
טויוטה אבלון
יונדאי סנטה פה ספורט
לקסוס GS450h
מאזדה6
ניסאן פת'פיינדר
קאדילק XTS
קיה פורטה
שברולט ספארק