קאדילק CTS חדשהקאדילק CTS, מכונית הסאלון המצליחה למדי, חוגגת יום הולדת שלישי עם הצגת הדור החדש לקראת תערוכת ניו יורק. היא זוכה לעיצוב מחודש, תפיחה במימדים, מנוע חדש וכמובן הבטחה לשיפור בכל האלמנטים. ייצור הדור השלישי של המכונית יחל לקראת סוף השנה ושיווקה בעולם וגם אצלנו, צפוי להתחיל במהלך הרבעון האחרון של 2013. הדור החדש מהווה מערכה נוספת בניסיון של קאדילק להתחרות במכוניות הסאלון הגרמניות.

העיצוב של ה-CTS החדשה מהווה אבולוציה לזה של הדור היוצא – הקווים המוכרים נשארו, ועודכנו כדי להתאים לקו הדגמים הנוכחי של קאדילק. החזית העדכנית זוכה למראה פחות מרובע, עם שורה ארוכה של פנסי LED המשוחים מעלה. החלק האחורי שמר גם הוא על עיצוב כללי דומה עד זהה.
השינוי המשמעותי יותר בצורתה של המכונית מגיע במידות שלה, עם תוספת של 12.7 ס"מ לאורך ביחס לדור השני (496.6 ס"מ סך הכל) ובסיס גלגלים של 291 ס"מ (המהווים תוספת של 3 ס"מ). הרוחב והגובה, לעומת זאת, נותרו זהים עם 184 ו-146 ס"מ בהתאמה. נפח תא המטען צמח במעט ל-388 ליטר.

גם תא הנוסעים של הדור החדש זוכה לעדכון מתבקש כשהוא מיישר קו עם שאר דגמי החברה. הוא נראה מודרני ועושה שימוש בעור, כרום ועץ. הוא מתהדר במערכת המולטימדיה של קאדילק, CUE, עם מסך בגודל 12.3 אינץ' וערב רב של לחצנים על ההגה. רשימת האבזור כוללת גם מושבים שמתכווננים ל-20 כיוונים שונים, מערכת עזר לחנייה, 10 כריות אוויר ועוד. קאדילק מבטיחה שיפור גם במרווח, שמשתמע כנכון עם המידות המעודכנות.
צילום: מנהל

הדור השלישי של ה-CTS יכלול גם היצע מנועים עדכני, שנכון לעכשיו כולל 3 אפשרויות. גרסת הבסיס תכלול מנוע 2.0 ליטר טורבו שמגיע מה-ATS, עם 272 כ"ס ו-40.8 קג"מ ב-1,700-5,500 סל"ד. מעליו נמצא מנוע ה-V6 בנפח 3.6 ליטר המוכר, שמספק 321 כ"ס. בראש הרשימה (עד שתוצג CTS-V חדשה) תהיה מהדורה חדשה, כפולת-מגדשים, של ה-3.6 ליטר V6. זו מספקת 420 כ"ס ו-59.4 קג"מ ב-3,500-4,500 סל"ד. לראשונה אצל קאדילק, גם תוצע תיבת עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית (בשתי גרסאות ה-V6).