שברולט קורבט C7 סטינגריי קונברטיבללאחר ששברולט הציגה את הקורבט החדשה בתחילת השנה בתערכות דטרויט, בחרה היצרנית האמריקאית לערוך את הבכורה העולמית לגרסה הפתוחה של האייקון המוטורי שלה בתערוכת הרכב בז'נבה.
גולת הכותרת היא כאמור האפשרות להפשלת הגג, העשוי במקרה זה מבד. השליטה עליו נעשית בצורה חשמלית לחלוטין, עם יכולת לפתוח אותו מרחוק כשהמכונית במצב נייח. בזמן נסיעה ניתן לפתוח ולסגור אותו עד למהירות של 50 קמ"ש. החלון האחורי המשולב בגג בנוי מזכוכית (ולא חומר פלסטי שקוף), בניסיון לבדוד כמה שיותר את תא הנוסעים מרעשים חיצוניים.
חסרת גג: שברולט קורבט סטינגריי בגרסה פתוחה
צילום: מנהל
מבחינה מבנית ומכאנית, הקונברטיבל דומה מאוד לגרסת הקופה, ומציעה כמעט את אותו יחס הספק-משקל. מכאן שנתוני המידות לא שונים בין השתיים ועומדים על 271 ס"מ בבסיס הגלגלים, עם אורך כללי של 449.5 ס"מ ורוחב בן 187.7 ס"מ. גם פה אפשר למצוא את מנוע ה-V8, בנפח 6.2 ליטר, המספק 450 כ"ס ו-62.2 קג"מ הזמינים בין 1,000 ל-4,000 סל"ד. זאת, לצד אופציה להזמין את הקורבט בגרסת הביצועים Z51, אשר מוסיפה בין השאר דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מערכות קירור משודרגות ואווירודינמיקה משופרת לטובת יציבות במהירויות גבוהות. מכל אלו, ובהתאם להצהרות של שברולט כי מלכתחילה המכונית תוכננה גם כנטולת גג, ניתן לצפות כי חווית הנהיגה תהיה דומה מאוד לזו שבסטינגריי הסגורה.