אלפא רומיאו מיטו וג'ולייטה
אלפא רומיאו מנסה לפצות על שנה נוספת עם מבחר גרסאות מצומצם בעזרת הוזלת מחירים שנועדה לשפר את המכירות. וכך, בהמשך להפחתת המחירים המשמעותית שביצעה פיאט ב-500 בפתיחת השנה, ממשיכה סמל"ת, היבואנית, במהלך דומה באלפא רומיאו עם המיטו. למעשה, כבר בתחילת השנה הוזילה סמל"ת את רוב גרסאות המיטו בכ-12,000 שקלים, בהתאם לגרסה, אבל כעת מודיעה היבואנית על הוספת רמת גימור חדשה ובסיסית למיטו, מבצע (ללא קביעת מגבלת זמן או כמות) לג'ולייטה, כשבנוסף היא מזכירה לנו שה-4C שנחשפה לראשונה בתערכות ז'נבה הנערכת כעת, בדרך אלינו.

רמת הגימור החדשה נקראת 'פרוגרשן פלוס' והיא תחליף את הפרוגרשן כרמת האבזור הבסיסית שבהיצע. היא תכלול 7 כריות אוויר, בקרת אקלים וגימור דמוי קרבון לדשבורד. היא תצויד כמו רוב ההיצע בגרסת ה-135 כ"ס של מנוע ה-1.4 ליטר המוכר בשילוב תיבת הילוכים ידנית. המחיר 135,000 שקלים.
אלפא רומיאו ג'ולייטה עם תיבת ה-TCT תוזל ל-160,000 שקלים, במקום המחיר הרגיל של 176,500 שקלים. בסמל"ת מגדירים זאת כמבצע שהושג בזכות שיתוף פעולה הדוק עם היצרנית, אולם לעת עתה הם אינם תוחמים את המבצע במספרים: לא במכירות ולא בתאריך סיום.
אגב, הם מנצלים את ההודעה כדי להזכיר לנו שבסוף השנה אמורה להגיע לכאן ה-4C המיוחדת. כפי שסיפרנו לכם בעבר, מחירה של זו עלול להיות מאתגר עבור הסוכנות כשהתג המשוער שיתנוסס על שמשתה ינוע סביב 500,000-600,000 שקלים.