RCZשנת 2012 לא הטיבה עם לובינסקי בתחום כלי הרכב (לחברה גם זרועות בדו"ג, מצברים וטרייד-אין). פיג'ו ירדה ב-21.2% ביחס לנתוני 2011 ודורגה במקום ה-12 בטבלת המסירות וסיטרואן נחלשה ב-19.1% והתברגה בטבלה מקום אחד מתחת לפיג'ו. הסיבות להחלשות מגוונות ונובעות בין היתר בשל החלפת המשמרות בין ה-207 ל-208 והפסקת יבוא הדור הראשון של הברלינגו והפרטנר בשל חובת בקרת היציבות. שנת 2013, להערכת היבואנית, צפויה להיות טובה משמעותית.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ב') בה הוצגו חידושי היבואנית לשנת 2013, אמר דורי מנור, מנכ"ל לובינסקי כי הוא מצפה לעליית מכירות מ-13,000 כלים בשנה שחלפה ל-16,000 ב-2013. זאת למרות שהוא מעריך שהמכירות הכלליות בשוק הרכב הישראלי ירדו לאזור ה-200,000 כלים.

להערכת מנור החלוקה בתוך הקבוצה תהיה: 7,280 יח' לפיג'ו, 8,045 יח' לסיטרואן ו-650 יח' לאם.ג'י. לדבריו הגידול באם.ג'י יתרחש בשל הגעת ה-3 לקראת סוף השנה, אבל הנתח המשמעותי יגיע בזכות מכוניות הסדאן החדשות של המותג: פיג'ו 301 וסיטרואן C אליזה.
את דגמים אלה מכוון מנור לשוק בו בתקופה האחרונה היה לו קשה להתחרות: השוק המוסדי. "אנחנו מזמינים פי 4 ממה שאנחנו מקבלים," אומר מנור, "וכל כמות שאנחנו מצליחים לשים עליה יד נמכרת עוד לפני שהגיעה. השנה נמכור שם כ-3,000 יח', אבל אם הייתה לנו האפשרות הינו מוכרים כפול מכך ללא כל קושי." להערכת מנור, אם לא יהיה שינוי דרסטי מבחינת הרגולטור אזי 50% מהמכירות יהיו לשוק המוסדי והיתר לפרטי.
צילום: מנהל
תא הנוסעים של סיטרואן C אליזה
אילו דגמים יגיעו ב-2013?
באירוע השיקה לובינסקי את ה-RCZ הספורטיבית המחודשת שמחיריה יעלו בכ-5,000. היא עשויה לקבל בהמשך חיזוק בדמות גרסת ה-250 כ"ס (RCZ-R) שתעלה כ-275,000 שקלים. עוד פיג'ו ספורטיבית שתעשה עלייה היא ה-208GTI. זו מפיקה 200 כ"ס ממנוע 1.6 ליטר ותוצע בישראל בשילוב תיבה ידנית או אוטומטית רובוטית. שיווקה יחל בתחילת המחצית השנייה של השנה ומחירה יעמוד על כ-160,000 שקלים.
בקרוב יחל שיווק מכונית מיוחדת אחרת ומדובר ב-DS3 קבריו (בה נהגנו לא מכבר) שתעלה כ-20,000 שקלים יותר מהגרסאות הרגילות. היא תגיע בעיקר בגרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית (120 כ"ס) אך ניתן יהיה לקבל גם את מהדורת הטורבו (156 כ"ס) המוצעת רק בשילוב תיבה ידנית.
לקראת סוף השנה צפויה להגיע אלינו ה-2008 החדש של פיג'ו עם מנוע 1.6 ליטר (120 כ"ס), בשילוב תיבה אוטומטית וידנית ובגרסת 1.2 ליטר (82 כ"ס) שתוצע עם תיבה רובוטית או ידנית. מחיר הדגם טרם נקבע, אך קברניטי החברה מבטיחים כי יהיה תחרותי ביחס למובילים בקטגוריה.
צילום: מנהל
פיג'ו 301
כמו שכבר סיפרנו בעבר לובינסקי גם צפויה להתחיל השנה בשיווק ה-MG3, סופרמיני ידנית עם מנוע 1.5 ליטר של המותג הסיני. הפעם הם אומרים כי הם יפעלו בצורה שונה מבעבר ולא ישווקו את המותג הסיני ברמת אבזור גבוהה מאוד, אלא בכזו המיישרת קו עם המתחרות. הציפייה אם כך, למחיר תחרותי.