סקודה אוקטביה קומבימספר חודשים לאחר הצגת הדור השלישי של סקודה אוקטביה, נחשפת גרסת הסטיישן, או קומבי כפי שסקודה מכנה אותה, לקראת תערוכת ז'נבה. מדובר, כמובן, בגרסה חשובה עבור השוק האירופאי חובב תצורת הסטיישן והיא צפויה להגיע גם ארצה לצד גרסת הסדאן (או נוצ'בק, ליתר דיוק) בהמשך השנה.
האוקטביה קומבי החדשה רושמת נתוני מידות דומים לאלו של הגרסה הרגילה. זה אומר שהיא נישאת על אותו בסיס גלגלים, 269 ס"מ, שארוך ב-11 ס"מ מזה של הדור היוצא. האורך הכולל עומד על 466 ס"מ – ארוך ב-9 ס"מ מהאוקטביה היוצאת.

נפח תא המטען – הנתון החשוב בגרסאות הסטיישן למיניהן – מטפס ב-20 ליטר בהשוואה לגרסת 5 הדלתות (25 ליטר יותר מאשר הסטיישן בדור היוצא) ועומד כעת על 620 ליטר. לא מספיק (באמת?) קפלו את המושבים האחוריים ותקבלו 1,740 ליטר. כדי להמשיך ולענות על הצרכים בצד השימושי, תציע הקומבי גם שלל פתרונות אחסון ועגינה.

בכל הנוגע לעיצוב, נושאת הקומבי את בשורת האוקטביה באופן די צפוי. זו משלימה קו עם שפת העיצוב הנוכחית של סקודה כפי שנראתה לראשונה בראפיד, עם קווים חדים ומרובעים למדי, שלא נאמר סולידיים, אך גם מודרניים.
כמו בגרסת הסדאן, גם כאן נמצא ארבעה מנועי בנזין ורביעיית לוגמי סולר. אגף הבנזין יכלול: 1.2 ליטר 86 כ"ס, 1.2 ליטר 105 כ"ס, 1.4 ליטר 140 כ"ס ו-1.8 ליטר 180 כ"ס. באגף הדיזל נמצא מנוע 1.6 ליטר בשלושה הספקים: 90, 105 ו-110 כ"ס ומנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס.