סיטרואן C4 פיקאסו קונספטסיטרואן C4 פיקאסו, הוצג לראשונה ב-2006 ולמרות גילו ממשיך להיראות נאה. כעת חושפת היצרנית את הדור החדש של המיניוואן הקומפקטי עם תמונות ראשונות וללא מידע נוסף או פרטים טכניים – להם נאלץ להמתין עד לחשיפה הרשמית בתערוכת ז'נבה ההולכת וקרבה.
ואם העיצוב הוא כל שניתן לדבר עליו, נכון לעכשיו, אז אנחנו יכולים להגיד שסיטרואן משמרת את המבנה הכללי והנאה של הפיקאסו היוצא. ניכרים כאן קווים עתידניים וקצת פחות מעוגלים עם פנסים אחוריים שמזכירים קצת את פולקסווגן טוארג. בחלק הקדמי ניתן להבחין בצורה החדשה של הפנסים, שמופרדים לשני צבירים – פס עליון דק, ככל הנראה של עם נורות LED (לאור יום – DRL) וצביר נוסף מתחתיו שישלים את העבודה.

סיטרואן מגדירה את ה-C4 פיקאסו החדש כקונספט, כך שניתן להניח שמספר אלמנטים לא ימשיכו איתנו לגרסת הייצור, כמו למשל החישוקים המעוצבים. לעתים זה גם אומר שעיצוב תא הנוסעים עדיין לא הושלם – וזה עשוי להסביר את המחסור בתמונות הפנים.
אבל אל דאגה – גרסת הייצור לא תגיע זמן רב אחרי הקונספט – כאשר לפי סיטרואן מדובר במחצית השנייה של השנה.

אגב, על אף שהתמונות כאן מציגות את הפיקסו החדש, ניתן להניח שסיטרואן תציג גם את הדור החדש של גרסת 7 המושבים, שנקראת גרנד פיקאסו (הדגם היחיד שמשווק אצלנו כיום). לפני מספר חודשים אף חשפנו תמונות ריגול ראשונות של הגרנד פיקאסו החדש, כך שזה רק עניין של זמן עד שגרסה זו תוצג גם כן.