קיה סורטו
שלושה חודשים לאחר נחיתת גרסת ההנעה הקדמית של הסורנטו המחודש, מגיעים ארצה האחים היקרים יותר שמצוידים בהנעה כפולה. להזכירכם, העדכונים לדגם, כמו בגרסת ההנעה הקדמית, כוללים שינוי ברצפת הרכב לטובת הגדלת המרחב ליושבי השורה השנייה והשלישית (בייחוד בשנייה) ועדכון עיצובי שלטענת קיה תרם לשיפור היעילות האווירודינמית.

בניגוד לגרסה הראשונה שנחתה כאן, אשר מוצעת רק עם מנוע ה-2.4 ליטר בנזין (192 כ"ס), גרסאות ההנעה הכפולה תגענה עם מנוע הבנזין וגם עם מנוע הדיזל בנפח 2.2 ליטר שמייצר 197 כ"ס (ו-44.5 קג"מ). כמו בגרסת ה-2.4 ליטר הרגילה גם כאן משודכים המנועים לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים.

רמת האבזור של קיה סורנטו טובה וכוללת מערכת שמע מקורית, בקרת אקלים עם פיצול ושליטה גם ליושבי השורה השלישית, מושב נהג חשמלי, גג זכוכית פנורמי עם פתיחה קדמית, חישוקים קלים, חיישנים לנסיעה לאחור, פנסי לד ליום, תאורה עוקבת פניה, ועוד.
כמו כן, תוצע רמת גימור 'פרמיום' בתוספת של 20,000 שקלים עם פנסי קסנון ריפוד עור, מפתח חכם, חיישן גשם, וצג מידע/שמע דיגיטלי. רמת האבזור הבסיסית יותר תעלה 236,000 עם מנוע בנזין ו-246,000 עם לוגם הסולר. כמובן שמדובר במחירים יקרים בהרבה מאלה של גרסת ההנעה הקדמית שמחירה מתחיל ב-190,000 שקלים.