מיצובישי מיראז'
אין זה סוד שמההיבט השיווקי מיצובישי הייתה שקטה בתקופה האחרונה בשוק הישראלי, עם מעט מאוד חידושים ומבחר דגמים מצומצם. אלא שכל הסימנים מראים שהקיפאון הזה יופשר ב-2013 עם שפע חידושים לא שגרתי עבור היצרנית הקטנה יחסית.

את אות הפתיחה למסכת החידושים נתן מיצובישי אאוטלנדר החדש, שיצא לדרך המקומית והשיק כאן גם את טכנולוגיית הקליר-קאט שמכוונת להפוך את הכלים החדשים של מיצובישי לחסכוניים ונקיים יותר. אחריו ברשימה אמורה לנחות כאן הסופרמיני הקטנה והחדשה של היצרנית שמיוצרת בתאילנד ומכונה מיראז'. ארץ הייצור, יחד עם מחשבה מראש על עלויות נמוכות, עשויה להביא מחיר תחרותי. התכנון המקורי הוא להביאה עם מנועי 1.0 ו-1.2 ליטר (שלושה צילינדרים) וכמובן גם בגרסה ידנית, ואולם הפרטים הסופיים יקבעו בהתאם למחיר.
מיצובישי ישראל: חוזרים לעניינים ב-2013
צילום: מנהל
מיצובישי ASX

המיראז' תכניס את מיצובישי לקטגוריה חשובה ממנה נעדרה בארץ ובהמשך אמורה להגיע גם משפחתית קטנה (בתצורת סדאן) שתתבסס על אותה פלטפורמה ותיבנה אף היא בתאילנד. במחצית השנייה של השנה אמור לנחות כאן האאוטלנדר בגרסה ההיברידית הנטענת והמאוד מדוברת. היבואנית גם בוחנת את האפשרות להבאת גרסת הדיזל המעניינת של רכב הפנאי.

אחד החידושים החשובים עבור מיצובישי ב-2013 עשוי להיות גם ה-ASX אשר יכניס אותה לתחום הפנאי הקומפקטי המשגשג בארץ. לאחרונה הועלתה האפשרות להביא את הרכב מארצות הברית ואולם בגלל בעיית מחיר עדיין לא ברור אם האפשרות הזו אכן תתממש. מה שברור הוא שעם שפע כזה מיצובישי בהחלט צפויה לחזור למודעות של הקהל במהלך השנה.