ב.מ.וו X6 המחודששם מלא: ב.מ.וו X6
אחים לפלטפורמה: ב.מ.וו X5
מתחרים עיקריים: ריינג' רובר ספורט, פורשה קאיין, אינפיניטי FX

כדאי לדעת עליו: רכב הפנאי-ספורט-קופה של ב.מ.וו הוצג בשנת 2008 וזכה לתגובות מעורבות, כשהוא מציג שילוב קצת משונה בין רכב שטח למכונית קופה. זאת, תוך שהוא מציג יכולת שטח מוגבלת למדי, תצורה לא ממש קופה-ית עם 5 דלתות ומקום לארבעה נוסעים בלבד. למרות שנוצרת תחושה של קטגוריה אחת יותר מדי, עם הצלחה אי אפשר להתווכח. נכון לתחילת 2012, ב.מ.וו כבר הכריזה שמכרה למעלה מ-150,000 יחידות. באותו הזמן גם זכה ה-X6 לרענון "אמצע החיים" שכלל בעיקר נגיעות עיצוביות מינוריות.
ה-X6 משווק בארץ עם 2 יחידות הנעה – מנוע בנזין בנפח 3.0 ליטר עם מגדש ומנוע דיזל בנפח דומה. שתי הגרסאות מגיעות ברמת אבזור אחת (לקצ'רי) ומחירן עומד על כחצי מיליון שקלים (פלוס תוספות). הביצועים טובים, כשרכב הפנאי היוקרתי מציג העדפה מוחלטת לכבישים סלולים, וסלידה ברורה מהשטח. אם חשבתם שמחיר הגרסאות ה"בסיסיות" גבוה, חכו שתשמעו על גרסת ה-M שמניבה 555 כ"ס ממנוע ה-4.4 ליטר עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות בלבד (ברכב ששוקל כמעט 2.5 טון). ה-M אינה מיובאת לארץ באופן רשמי אך מי שיכול להרשות לעצמו, יוכל כנראה להניח את ידו על אחת.
כל מה שטוב: (סוג של) סמל סטטוס, אבזור, איכות, ביצועים.
כל מה שרע: עיצוב שנוי במחלוקת, יכולת נסיעה בשטח, מחיר גבוה.
מה מקבלים: רכב נישתי של ב.מ.וו, עם הרבה נוכחות
גרסה נבחרת: תלוי בהעדפה שלכם בין דיזל או בנזין.