בנטלי קונטיננטל GT ספיד קונברטיבלבזמן שקראתם את הכותרת היא כבר הגיעה ל-100 קמ"ש. בנטלי פותחת את השנה החדשה ופותחת את הגג לקונטיננטל GT ספיד (Speed) – האבולוציה העכשווית של מכונית ה-GT הוותיקה שלה, שהוצגה לפני כחצי שנה. היא מקבלת את אותו מנוע W12 משודרג, עם נפח של 6.0 ליטר, צמד מגדשים והספק של 616 כ"ס ו-81.55 קג"מ ב-2,000 סל"ד. אל המנוע משודכת תיבת 8 הילוכים אוטומטית של ZF שמעבירה את הכוח לכל הגלגלים – 60% לאחוריים ו-40% לקדמיים.

התוצאה – אלופת עולם במשקל כבד. הקונטיננטל GT ספיד קונברטיבל, כך בנטלי, היא המכונית הסדרתית פתוחת-הגג ובעלת 4 המושבים המהירה בעולם עם 325 קמ"ש (לעומת 330 בגרסת הקופה). תאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.4 שניות בלבד, כאשר ל-160 תגיעו תוך 9.7 שניות. לא רע בכלל בשביל מכונית ששוקלת 2.5 טון. צריכת הדלק הממוצעת, לא שזה אמור לשנות לכם, עומדת על 6.7 ק"מ לליטר. אם צריכת הדלק כן משנה לכם, אז גם כדי שתדעו שפליטת המזהמים עומדת על 347 גרם של פחמן דו-חמצני לקילומטר.
נפתחים: בנטלי קונטיננטל GT ספיד קונברטיבל
צילום: מנהל

בכל שאר התחומים, ממשיכה הגרסה הפתוחה של הספיד להציע את כל הטוב של המהדורה הספורטיבית והיוקרה של בנטלי. זה אומר מרכב מונמך, מתלים קשיחים יותר ובולמים משודרגים.
רשימת האבזור אימתנית כצפוי עם חישוקי 21 אינץ' מבחוץ ורמת גימור גבוהה במיוחד מבפנים. היא כוללת כל קומבינציה של עור, עץ ואלומיניום שתוכלו כנראה להעלות על דעתכם. הכי בולט ברשימה הוא כמובן הגג הנפתח, אשר בנטלי מבטיחה שיכול לעמוד בכל תנאי מזג אוויר.

בנטלי קונטיננטל GT ספיד קונברטיבל (כן, אנחנו יודעים) תוצג בתערוכת דטרויט שתיפתח ב-14 לחודש. אז אולי גם נוכל לומר לכם מה מחירה, על אף שזה אינו רלוונטי עבורינו. גרסת הקופה עולה 140,000 ליש"ט בבריטניה, וסביר להניח שפתוחת-הגג תעלה כמה עשרות אלפים זעומים יותר.