שנת 2012 מסתיימת, וזה הזמן לסיכומים. זו הייתה שנה מלאת התרחשויות בתעשיית הרכב, בעולם וגם בשוק המקומי. יצרניות רבות סבלו מהמשבר הכלכלי של אירופה, ואצלנו הייתה זו בטר פלייס שלא עמדה בציפיות. אבל לא לשם כך נתכנסנו – אנחנו כאן בשביל לבדוק מה הכי עניין אתכם, הגולשים, בשנה החולפת – ממבחני דרכים והכתבות ועד לדפי הדגם.
הדגמים הכי נצפים
אלו הם דפי הדגם שזכו להתעניינות הכי רבה מצדכם. ניתן לראות פה את המצטרף החדש, מאזדה CX-5, לצד הכוכב של השנה שעברה – הג'וק – וגם את להיטי המכירות המקומיים, יונדאי i35 ופורד פוקוס – הצמודים זה לזה ברמת הכמעט-תיקו. והזוכים הם:
1. יונדאי i35.
2. פורד פוקוס.
3. קיה פיקנטו.
4. ניסאן ג'וק.
5. מאזדה CX-5.

מבחני דרכים
מבחני הדרכים הכי נצפים לשנת 2012... הם מבחנים משנת 2011. הסיבה לכך מורכבת ממספר משתנים, ובראשם חשיבותם של המבחנים ההשוואתיים של האוקטביה מול פורד פוקוס מול יונדאי i35, או השוואתי הסופרמיני בין מאזדה 2, ניסאן מיקרה ויונדאי i20. גם את מבחן הדרכים של יונדאי i25, שפורסם בכלל בתחילת השנה שעברה, לא שכחתם או הזנחתם. ולענייננו – המבחנים הנצפים של שנת 2012 הם:
1. מבחן למאזדה CX-5.
2. מאזדה CX-5 מול ניסאן קשקאי – מבחן השוואתי.
3. סוזוקי סוויפט 1.2 ידנית.
4. נהיגה ראשונה בסיוויק החדשה.
5. מבחן ליונדאי i40 החדשה.

הכתבות הכי נצפות
השנה בחרנו לעשות הפרדה בין מבחני הדרכים לשאר הכתבות באתר. ראוי לציין כאן את דף המבצעים וההנחות שלנו, שאמנם אינו חדש – אבל מתעדכן בקביעות וזוכה למספר רב של מבקרים. הכתבות הכי נצפות לשנת 2012 הן:
1. כלי הרכב הנמכרים ביותר ב-2011 חלק א', וגם חלק ב'.
2. סיקור מיוחד של תערוכת ז'נבה 2012.
3. המכוניות היקרות בעולם – חלק ג' ואחריו גם חלק ב' (ודווקא בלי חלק א').
4. רכבי הפנאי הקומפקטיים הכי חסכוניים.
5. מצלמות הגאטסו מצלמות גם כשמתקרבים.

הכי הרבה תגובות
יש כתבות שגוררות הרבה צפיות, ויש כאלה שגוררות הרבה תגובות ודיונים. מספר התגובות מגיע לעתים גם לעשרות רבות, והרבה מכם נראים להוטים במיוחד לומר את שעל דעתם. אנחנו תמיד בעד – כל עוד נשמר גבול הטעם הטוב. הכתבות הכי מטוקבקות לשנת 2012 הן:
מבחני דרכים:
1. המבחן של ה-CX-5.
2. נהיגה ראשונה על הסיוויק החדשה.
3. נהיגה ראשונה על טויוטה אוונסיס המחודשת.
4. מבחן השוואתי בין אופל אסטרה לפולקסווגן ג'טה, סיטרואן C4 ופורד פוקוס.
5. השוואתי CX-5 מול קשקאי.

כתבות:
1. מי תהיה המכונית הבאה של שרי הממשלה?
2. החשיפה של מאזדה 6 החדשה.
3. תיבה אוטומטית לסקודה אוקטביה וסופרב.
4. לקראת חשיפתה של מאזדה 6 בתערוכת מוסקבה.
הסרטונים הכי נצפים
בסרטונים שהפקנו השנה צפיתם כמעט 50,000 פעמים. אנחנו מאמינים שרבים עוד יצפו, למשל, בווידאו של אוטו השנה – שצולם רק לאחרונה. ואנחנו בטוחים שתצפו עוד הרבה יותר, בהרבה יותר סרטונים, במהלך השנה הקרובה. אגב, מבין הסרטים שהופקו בשנים קודמות, האהוב עליכם השנה היה הסרטון שלנו על בוגאטי ויירון. הסרטונים שזכו להכי הרבה צפיות בערוץ הווידאו שלנו:
1. פורשה 911 החדשה – השקה.

פייסבוק
עמוד הפייסבוק שלנו ממשיך לצמוח בזכותכם. בין השאר, אנחנו דואגים להמשיך ולעדכן אתכם במה שמעניין גם דרך הרשת החברתית. אז על מה הקלקתם הכי הרבה?
1. תמונה שווה אלף מילים.
2. חשיפת מאזדה 6 החדשה.
3. "אני מצטער, זה היה מצחיק" (וידאו).
4. בחירת פלייבוי למכונות הנהיגה הטובות בכל הזמנים.
5. פורשה 918: פרטים נוספים על מכונית-העל הבאה של היצרנית.