ניסאן ג'וק ניסמו
ניסאן ישראל מתכוונת להמשיך ולהרחיב את היצע גרסאות הג'וק כדי לתמוך במוצר ולגרום להמשך הצלחתו. כעת נמצאת על הכוונת גרסת הניסמו (Nismo) החזקה שעברה טיפול מיוחד על ידי חטיבת הביצועים של ניסאן שעונה לאותו השם. הכוונה להביאה במחיר נמוך מזה של גרסת הטורבו הנוכחית שעולה 180,000 שקלים.

הגרסה המיוחדת, שהוצגה במהדורה האירופאית בתערוכת פריז, מציעה מהדורה חזקה יותר למנוע ה-1.6 ליטר אשר מייצרת 200 כ"ס לעומת גרסת הטורבו הנוכחית שמייצרת 190 כ"ס. הגרסה החדשה תשווק עם תיבה ידנית או אוטומטית והיא מגיעה עם הנעה קדמית או כפולה. מכלולי השלדה כוילו מחדש להתנהגות ספורטיבית יותר והקפיצים הוקשחו, כך ניסאן, ב-10%.
היכונו לניסאן ג'וק ניסמו
צילום: מנהל

כיאה לגרסה שהוכנה על ידי ניסמו, היא כוללת את כל המאפיינים החיצוניים הספורטיביים המוכרים, כולל פסים ובתי מראות אדומים – סימן ההיכר של הסדנה – וחישוקי 18 אינץ' נאים. בניסאן מציינים שהפגושים החדשים והספוילרים משפרים את היעילות האווירודינאמית של הרכב. גם מבפנים כולל הרכב עדכון ייעודי עם מושבי ספורט (ותפרים אדומים כמובן) וכו'.

כדאי לזכור שניסאן ג'וק הוא הראשון שזוכה לגרסת ניסמו עבור השוק האירופאי, וזה אומר שצפוי לנו עתיד עם עניין מהמותג היפני שנראה לפעמים מעט אפרפר.