חברת ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי, תחל השבוע בשיווק המולטיסטראדה החדש. מדובר בדור השני לדו"ג של יצרנית הפרימיום האיטלקית המגיע 3 שנים לאחר הצגת הדור הראשון. חיצונית מציג הדו-שימושי החדש פנסי לד, גלגלי מרקזיני חדשים (המוכרים לנו מהפאניגלה), משקף גדול יותר (תוספת של 18 מ"מ לגובה ו-43 מ"מ לרוחב הניתן לכוונון גם תוך כדי רכיבה), לוח שעונים חדש ועוד. אבל עיקר השינוי מתבטא ביחידת הכוח כשהמולטיסטראדה זוכה לראש מנוע חדש עם מערכת הצתה כפולה ומזרקים חדשים. בנוסף, נמצא מערכת להחדרת אוויר טרי לפתח הפליטה (לשיפור זרימת האוויר). עדכונים אלה אמנם לא שינו את ההספק שעדיין עומד על 150 כ"ס, אולם הם העלו מעט את המומנט (ל-12.7 קג"מ ב-7,500 סל"ד שהם תוספת של 0.7 קג"מ), שיפרו את זמינות הכוח מסל"ד נמוך יותר ומצעים תצרוכת דלק נמוכה בכ-10% ביחס למנוע הקודם.

המולטיסטראדה ישווק בישראל ב-4 גרסאות. בגרסת הבסיס נמצא מחשב דרך, מזלג מרזוקי מלפנים, בולם זקס מאחור, מצמד מחליק, ומערכת מצבי רכיבה בעלת 4 קונפיגורציות למנוע, מתלים ומערכות העזר האלקטרוניות (ABS ובקרת אחיזה). המחיר: 153,000 שקלים.
מעליה נמצאת את גרסת ה-S הכוללת בולמי זעזועים סמי אקטיביים, ידיות מחוממות, מעמד רגלית אמצע ומזוודות צד ייעודיות בנפח 58 ליטר. המחיר:178,000 שקלים.
גרסת הגרנטוריסמו מבוססת על גרסת ה-S ומכוונת לתיור עם סט מזוודות שגדל ב-15 ליטר לנפח של 73 ליטר, תוספת ארגז עליון בנפח של 48 ליטר, מגני מנוע, פנסי ערפל, משקף רחב וגבוה יותר מהרגיל (להגנה טובה יותר מפני הרוח) וצמיגים שונים. מחיר: 195,000 שקלים.
בפסגת ההיצע, נמצאת את גרסת ה'פייקס-פיק' – המושקת לראשונה בישראל לרגל הזכייה של דוקאטי השנה, בטיפוס לראש ההר המפורסם בארצות הברית. הגרסה הספורטיבית ביותר של סדרת ה-S מציעה צביעה שונה (בהשראת הדגמים שניצחו את מרוץ הטיפוס בקולורדו), חישוקי מרקזיני ייחודיים וקלים ב-2 ק"ג ביחס לאלה הסטנדרטיים, חלקי קרבון למערכת הפליטה, משקף רוח מקוצר (בנוסף למשקף רגיל) ועוד. מצד שני לא תמצאו בגרסה זו מזוודות הצד. המחיר: 204,000 שקלים.