אינפיניטי EXשם מלא: אינפיניטי EX
אחיות לפלטפורמה: אינפיניטי FX, אינפיניטי G37, אינפיניטי M, ניסאן 370Z
מתחרים עיקריים: אודי Q5, מרצדס GLK, ב.מ.וו X3, וולוו XC60, לנד רובר פרילנדר, קאדילק SRX, רינג' רובר אווק

כדאי לדעת עליו: רכב הפנאי הבינוני של אינפיניטי הוצג לראשונה בשנת 2008 והציע נתונים שהרשימו גם אותנו. יש לו מנוע V6 בנפח 3.7 ליטר שמספק 320 כ"ס ומייצר ביצועים נאים וכמעט-ספורטיביים ברכב פנאי בעל מראה משפחתי ומימדים צנועים. לכך נוסף תא נוסעים איכותי, מאובזר ומאוד היי-טקי. מצד שני, הביצועים המרשימים גורמים גם לצריכת דלק גבוהה משל המתחרים, עיצוב הפנים סולידי ומעט משעמם והמצב בחוץ בעייתי אף יותר. המרווח לנוסעים, בעיקר מאחור, קטן וגם תא המטען מצומצם עם 340 ליטר שהם הרבה פחות מאשר אצל המתחרים. יכולת השטח מוגבלת לשבילים, רצוי לא קשים, וגם שם היינו נזהרים.
שילוב המחיר עם רמת האבזור הגבוהה היווה חבילה מוצלחת ביותר, אך כיום מציעים המתחרים חבילה עדכנית יותר במחירים דומים ואף נמוכים יותר.
כל מה שטוב: ביצועים והתנהגות, רשימת אבזור, איכות.
כל מה שרע: מרווח ותא מטען, עיצוב.
מה מקבלים: רכב פנאי מאובזר (גם בגרסת הבסיס), חזק, מהנה לנהיגה ומעט צפוף.
גרסה נבחרת: גרסת הבסיס – 335,000 שקלים.