סקודה אוקטביה חדשה
בתערוכת ז'נבה, שתתקיים בעוד מספר חודשים, צפויה סקודה להציג את הדור השלישי של האוקטביה. הדרך להשגת תשומת הלב שלכם ושלנו צרופה טיזרים ופיסות מידע. כעת היא מפרסמת תמונות ראשונות בהן ניתן לראות כמה מפרטי העיצוב של המכונית, כולל תמונת פנים אחת.
מה רואים? גריל קדמי שזוכה לעיצוב דומה למה שראינו אצל הראפיד שהוצגה השנה (בה גם נהגנו לא מכבר), תצורת ה-'C' המסורתית בפנסים האחוריים וקו חלון אחורי הדומה לדגמים קודמים של החברה. רמזים ראשונים בכל הנוגע לעיצוב הדור השלישי של האוקטביה ראינו ב'ויז'ן די (Vision D), מכונית התצוגה אותה הציגה היצרנית בתערוכת ז'נבה 2011. אז סקודה לא חשפה את תא הנוסעים של מכונית הקונספט, אבל כעת היא כן מציגה "חצי תמונה" של עמדת הנהג ממנה ניתן לזהות אלמנטים כמו מסך מגודל במרכז הקונסולה, קישוריות בלוטות' ואף תפעול קולי מההגה.
סקודה אוקטביה החדשה: טיזרים ראשונים
צילום: מנהל

מה עוד אנחנו יודעים? שהיא תתבסס על פלטפורמת ה-MQB המודולארית של פולקסווגן, ויכולים לשער שהיא תציע לפחות חלק ממערכות הבטיחות של הקונצרן, כמו המערכת האוטומטית לבלימת הרכב שזיכתה כמה דגמים מבית סיאט, אודי וכמובן גם את פולקסווגן עצמה בציון לשבח של ארגון הבטיחות יורו NCAP. אנחנו גם יודעים לספר שהיא צפויה להגיע אלינו במהלך המחצית השנייה של 2013. שאר הפרטים על הדור השלישי של סקודה אוקטביה ייחשפו בחודשים הקרובים לקראת ההצגה בחודש מרץ בז'נבה.