הנסר גולדמן דגן ויצחקי חונכים את המוסך"הבעלים הראשון של כלי רכב, בדרך כלל מטפל במוסך מורשה של היבואן, אבל הקונה השני פעמים רבות מעדיף לטפל במוסכים רגילים בגלל הבדלי העלות. אך אז הוא נתקל בחששות לגבי איכות השירות והחלקים, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה." כך מציג רוברט הנסר (Robert Hanser), נשיא תחום האפטר מרקט בחטיבה האוטומוטיבית של חברת Bosch, את הרעיון מאחורי רשת המוסכים של בוש, המונה כ-15,000 מוסכים ברחבי העולם, ונחשבת לרשת הגדולה מסוגה.

הסיבה למסיבה היא חנוכת המוסך הראשון ברשת בארץ. בעצם לא בטוח ש"חנוכה" הוא הביטוי הנכון, משום שלא מדובר במוסך חדש, אלא במוסך קיים ומוכר בירושלים – לב גן – שהצטרף לרשת, שאמורה למנות 20 מוסכים בכל רחבי הארץ עד סוף 2013.

"המשמעות של להיות חלק מרשת המוסכים של בוש היא שכל הידע של בוש, שנרכש בכל רחבי העולם, וכל המכשור של בוש, עומדים לרשות המוסכים." אומר הנסר, "וכך משתפרת מאוד יכולת הדיאגנוסטיקה שלהם, מה שיקטין מאוד את הסיכוי לאבחון לא נכון וטיפול שגוי או מיותר ברכב של הלקוח... בזכות העובדה שאנו לא מחויבים דווקא לחלקי יבואן, ואין לנו את העלויות הנלוות הגבוהות של מוסך יבואן כגון אחזקת סוכנות או עמידה בדרישות של עיצוב המוסך. אנו גם יכולים להציע טיפול ושירות ברמה הגבוהה ביותר, במחיר נמוך יותר".

בטקס החנוכה השתתף גם מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, שאמר כי "מדובר ביום היסטורי לצרכן הישראלי כמו יום כניסת רשתות המזון המהיר הזרות ורשתות האופנה הזרות לישראל. כניסת רשתות מוסכים בינלאומיות יגבירו את התחרות ויעלו את רמת השירות לצרכן. הרשתות הזרות מביאות רוח חדשה של שירות לענף שהיה סגור ומקובע שנים רבות – והרגשנו את זה בכיס שלנו".