יונדאי ולוסטר C3 רול טופ קונספט
כנראה שבזרוע האמריקנית של יונדאי חושבים שחסר בוולוסטר דבר מה, או שמא יש לה יותר מדי מאותו הדבר. על כן הם נצלו את בימות תערוכת לוס אנג'לס כדי לחשוף את הוולוסטר C3 רול טופ (Roll Top) קונספט – גרסה פתוחת-גג למכונית המעניינת.

המכונית עוצבה ותוכננה על-ידי החטיבה הצפון-אמריקנית של יונדאי, שם בחרו בגג בד, בדומה לזה של פיאט 500C, שניתן לקיפול לשני הכיוונים – כלפי מטה או לכיוון השמשה הקדמית. דלת תא המטען הוחלפה בכזו הנפתחת באופן המזכיר את חלקו האחורי של טנדר – מה שמוסיף אלמנט מפתיע למדי של שימושיות למכונית הקופה המעניינת. זה מאפשר שימוש נרחב בתא המטען לפריטים החשובים לכל נער ונערה בעיר המלאכים: אופניים וגלשן גלים.

בשביל להדגים בדיוק מה עשוי להתאים החלק האחורי הפתוח יצרו המעצבים ביונדאי גם זוג אופניים תואם ובעל מהלך קבוע (בדומה לאופניים העירוניים הנפוצים). האופניים הותאמו בצבעם לזה של מכונית הקונספט, עם חישוקים בצבעים שונים בגודל 18 אינץ' (על המכונית כמובן), גוף לבן ונגיעות של אדום. בשביל לקחת את העיצוב של הקונספט צעד אחד קדימה אל עבר צעירי העיר, הוסיפו המעצבים גימור לרצפת תא המטען שעשוי מחלקיהם הצבעוניים של סקייטבורדים ישנים ושבורים.
מפשילה שרוולים: יונדאי ולוסטר רול טופ (וידאו)
צילום: מנהל

יונדאי ולוסטר קונספט מבוססת על הגרסה האמריקנית של הולוסטר טורבו. זה שאומר שמנוע ה-1.6 ליטר המוגדש שלה מספק 201 כ"ס, לעומת הגרסה המקומית שנחתה כאן לאחרונה עם 186 כ"ס.

יונדאי כמובן אפילו לא רומזת על עתיד הקונספט ולכן לא ניתן לדעת אם היא מגששת לצרכי דעת קהל או שמא מדובר בתרגיל שיווקי בלבד. אנחנו יכולים רק להגיד שהתוצאה נראית בשלה ומעניינת מספיק בשביל שאפשר יהיה לשקול אותה כתוספת להיצע הדגמים של היצרנית.