כבר סיפרנו לכם שבהנהלת חברת סמל"ת, יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט נערכו לאחרונה מספר שינויים עם רכישת ייצוג איווקו בארץ וכעת המהלך מושלם. רכישת איווקו הושלמה בימים אלה (העסקה מוערכת בשווי של 20 מיליון שקלים) וכתוצאה ממנה תחולק פעילות סמל"ת לשתי חטיבות – מסחריות קלות ומשאיות. כפי שסיפרנו, יוני אביטוב, מי שעמד בראש חטיבת פיאט בארבע השנים האחרונות, יופקד כעת על ניהול התחום המסחרי-כבד של היבואנית.

ניהול חטיבת המכוניות הפרטיות של פיאט, שכולל גם את אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, עבר לידי ניר בן-שלמה. בן-שלמה ניהל בארבע השנים האחרונות את חטיבת אלפא רומיאו ועמד בראש ההשקה מחדש של מותג לנצ'יה בארץ.

עומר לוי, בנו של מיכאל לוי (בעליה של סמל"ת), אשר ניהל את חטיבת אבארט, מונה למשנה למנכ"ל שיעסוק בפעילות החברה בחו"ל ובפיתוח עסקי.

חזי שייב, מי שהיה ראש חטיבת הרכב בקבוצת פלדמן ומנכ"ל איווקו בישראל, עבר לסמל"ת ומונה למשנה למנכ"ל. במסגרת תפקידו הוא ילווה את מיזוג פעילויות איווקו בסמל"ת. לשייב ניסיון רב בתחום הכבד (כולל אוטובוסים וכבאיות) שמן הסתם נחוץ מאוד לסמל"ת. במסגרת פעילותו בקבוצת פלדמן היה שייב בזמנו גם בקשר עם יצרנית הרכב הסינית ליפאן (Lifan) וגם זה מן הסתם יכול לעניין את סמל"ת.