רנו מגאן סטיישן GT 220
תמיד רציתם רנו במהדורה מוגבלת ולא קיבלתם? אולי עכשיו זו ההזדמנות שלכם. רנו חשפה תמונות ופרטים ראשונים על המגאן סטיישן GT 220 – מהדורה מוגבלת של המשפחתית השימושית שתוסיף די הרבה דינאמיות לנסיעות המשפחתיות. הטיפול, פרי יצירתה של חטיבת רנוספורט, כולל שימוש בשלדה של המגאן RS עם מנוע ה-2.0 ליטר המוגדש שמספק כאן – יש לכם ניחוש אחד – 220 כ"ס, וגם 34.7 קג"מ מכובדים (ללא ציון סל"ד). המנוע מבוסס על זה שבמגאן RS, וגם משודך לאותה תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים. מערכת עצור והתנע הופכת את המכונית לקצת פחות צמאה – 13.7 ק"מ לליטר "בנסיעה יומיומית". פליטת המזהמים עומדת על 169 גרם של פחמן דו-חמצני לקילומטר.

בשביל להוסיף לטיפול הדינאמי הוסיפה רנו גם צמיגים ספורטיביים (שוב, אלו שב-RS), מתלים תואמים, כיול מחדש של ההיגוי החשמלי ובלמים משופרים.
כדי שלא יחשבו שאתם נוסעים במגאן סטיישן רגילה, המכונית תתגלגל על חישוקי 18 אינץ' ותזכה גם לגימורים ייחודיים מבחוץ ושלל כיתובי 'GT 220'.

השיווק של רנו מגאן סטיישן GT 220 יחל כבר החודש בצרפת, כשבהמשך יצטרפו גם שווקים נוספים מאירופה ועד יפן. זה אומר שרנו ככל הנראה מתכוונת לאירופה וליפן, בלי הרבה נציגויות באמצע, ולכן אין לכם ממש מה לבנות על לפגוש את המהדורה המוגבלת בכבישי ישראל. בינתיים, תוכלו להסתפק במגאן סטיישן הרגילה, ששיווקה החל כאן ממש לאחרונה, או במגאן ספורט שהגיעה לפני כמה חודשים, אבל לא בשילוב בין השתיים.