רנו מגאן אסטייט (סטיישן)ברנו ישראל ממשיכים לשים דגש על מנוע הדיזל ובעקבות הצלחת הפלואנס עם יחידת כוח שכזו הם מתכוונים להרחיב את מבחר לוגמי הסולר בארץ. כמו שדיווחנו לכם לפני מספר שבועות, קרסו, היבואנית, משיקה את המגאן המחודשת בתצורת האצ'בק (הרגילה) ובמרכב הסטיישן עם מנוע הדיזל המוכר מהפלואנס (1.5 ליטר 110 כ"ס ו-24.5 קג"מ). זה ישודך לתיבה כפולת המצמדים (שישה הילוכים) של רנו. עד כה רנו מגאן הוצעה בארץ רק בגרסת הבנזין ואילו הסטיישן הנאה והמאוד שימושית כלל לא שווקה בארץ.

מבחן דרכים: רנו מגאן סטיישן
המכוניות תגענה ברמת הגימור 'אקספרסיון' אשר תכלול בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, חישוקים קלים, גג זכוכית נפתח, וחיישני חניה. מחירן יהיה 129,000 למגאן בגרסת ההאצ'בק ו-130,000 שקלים עבור תצורת הסטיישן. בהחלט תג מחיר מושך למכוניות עם מנוע דיזל.
כדאי לזכור שבימים אלה קרסו גם מתחילה בשיווק הלטיטיוד אף היא בגרסת דיזל שתעלה 168,000 שקלים. הלטיטיוד מצוידת במנוע ה-2.0 ליטר 175 כ"ס ותכלול ריפוד עור, מושבים עם כיוון חשמלי זיכרונות ואפשרות לעיסוי, בקרת אקלים מפוצלת (גם לאחור) מערכת שמע עם פיקוד מההגה, בלוטות' וגג נפתח.