יונדאי ולוסטר
כשנה וחצי לאחר השקת הוולוסטר הייחודית של יונדאי, נוחתת כאן גרסת הטורבו הכל-כך מתבקשת למכונית. הוולוסטר זכתה להצלחה מפתיעה בשוק המקומי בזכות מראה ייחודי, תמורה טובה למחיר והעובדה שהיבואנית הצליחה להציגה כאלטרנטיבה מעניינת למכונית משפחתית.
עד כה שווקה הוולוסטר עם מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי שמייצר 140 כ"ס. כעת מצטרפת אליה גרסת הטורבו, ובכך הופכת הוולוסטר למכונית הראשונה של יונדאי בארץ בתחום הבנזין, שמוצעת עם מנוע מודגש.
יונדאי ולוסטר הוצגה לראשונה בשוק האמריקני ומביאה עימה תוספת כוח מהותית ביותר: 186 כ"ס ו-27 קג"מ ב-1,500 סל"ד (אגב, לגרסה האמריקנית 200 כ"ס). הביצועים נאים למדי עם 8.1 שניות מ-0 ל-100 בכפולת המצמדים (8.4 שניות בידנית) ומהירות מרבית של 214 קמ"ש.

חיצונית נבדלת הטורבו מהוולוסטר הרגילה בחזית שונה (בייחוד בגלל הסבכה) בעלת מראה אגרסיבי ביותר וספוילר אחורי. מבפנים תוצע המכונית ברמת אבזור אחת, הגבוהה ביותר (סופרים, 'Supreme'). רמת אבזור זו כוללת: עור, תפעול חשמלי למושב הנהג, מפתח חכם, מערך מולטימדיה עם צג שנשלטת מההגה, מגבר סאב-וופר, חישוקי 18 ועוד.

המכונית תוצע עם תיבה ידנית ואוטומטית, שתיהן עם שישה הילוכים ותעלה 160,000 או 170,000 שקלים.